ALL EYES ON ME

Hva kan man si, annet enn at denne hettegenseren bare er helt rå! Det tok meg under et sekund å legge denne i handlekurven, noe jeg uten tvil ikke angrer meg på i dag når den var i posten. Det var utrolig å gå i byen i dag, jeg bare ser alle øynene som følger med. Haha, jeg hadde så gjort det samme. Jeg hadde tenkt “HVOR KJØPTE HUN DEN?!“. Det mest sjokkerende av alt som jeg hadde glemt, var hva jeg måtte betale for den.

 

Når jeg kjøpte den var det heldigvis fri frakt på alt den tiden, samtidig som jeg fikk 30% avslag (ved bruk av 30OFF så får du 30% avslag på alt, dette er en kode som aldri går ut på dato har jeg merket). Jeg betalte 210,- norske kroner for denne hettegenseren! Er ikke det bare sykt billig for en så rå genser så vet ikke jeg!

GENSER HER⎟SKO HER

HVA SYNES DERE?

4 kommentarer

Siste innlegg