Ting dere IKKE visste om meg! – tinder, påvirkning ++

Disse punktene her er det utrolig få som vet om, med mindre du er en av mine nærmeste venner da.

 

Jeg snakker 90% av dagen engelsk.

Det er ganske morsomt å tenke over at jeg bor i Norge, men nesten alle vennene mine snakker engelsk. Så på en normal dag så kan det vær jeg ikke snakker litt norsk engang, bare skriver på bloggen i så fall. På ungdomskolen hatet jeg å snakke engelsk, nå hater jeg å snakke norsk, HAHA! Det å høre noen snakke engelsk er så mye mer sexy enn norsk, utenom når jeg snakker da, men jeg lærer litt hver dag.

 

Jeg gir alt for fort slipp på ting for en jeg er glad i.

Når jeg først får følelser for en person, off sier jeg bare.. Det er som om jeg bare glemmer hvem jeg er, hva jeg ønsker og går all in for den personen. Det er jo positivt at jeg vil gjøre alt for at det skal fungere, men jeg vil jo ikke miste meg selv heller. Heldigvis så har jeg i de fleste tilfeller våknet til livet før det er for sent, å hver gang så har det jo ikke gått så bra med “forholdet” heller. Så skal jeg stoppe med noe pga. en person så skal det virkelig være noe mer en bare en flørt. Jeg har den at jeg blir veldig fort betatt når jeg først blir betatt, men jeg blir også utrolig fort uinteressert, det kan liksom skje over natten.

 

Forbildet mitt er Tammy Hembrow

Kommer sikkert ikke som et sjokk, hun er jo uten tvil goals. Det er hun og Kim som er på toppen, men jeg liker Tammy hakket bedre. Føler hun er mer jordnær, å hun er mer en motivasjon til trening. Det å følge med i livet til noen som spiser det de ønsker og ikke trener, men har fin kropp grunnet alt annet av inngrep og slik hadde negativ virking på treningen min. Jeg måtte slutte å lese om slike folk, selv om jeg ikke er imot hva de har gjort med kroppen sin. Jeg elsker å lese om dem, men det gjorde meg umotivert til å trene. Bare jeg som føler det slik?

 

Jeg hadde Tinder bare for å få følgere på Instagram

Hehe, noen andre som kjenner seg igjen her? Jeg tror jeg slettet Tinder sist uke hvis jeg husker rett. Fram til da har jeg bare hatt den som en ekstra reklame for instagram. Selv så synes jeg Tinder er oppskrytt, så jeg tok meg aldri tid til å snakke med noen. Bare tanken på å funnet en på Tinder gjør at jeg får frysninger. “Hvordan møttes dere?” “Jo, vi møttes på Tinder!” Ohh no! Det skal aldri komme ut av min munn, det skjer bare ikke.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg