Helgen som var // møte med blogger, stripper for kjente…

Hellu babes! Håper alt står bra til med dere, selv så er ting tipp topp! Er nettopp ferdig med å filme inn en sminkevideo, så tenkte å se om jeg får tid til innkjøps-videoen i dag også. Nå er jeg tross alt ferdig med å jobbe på frisørsalongen, så jeg har endelig mulighet til å lage en god del flere videoer. Jeg skulle egentlig bruke søndagene til å lage videoer, men denne helgen ble utrolig hektisk. Jeg har faktisk ikke hatt tid til å skrive om hva som skjedd i helgen før i dag engang. Bedre sent enn aldri, er det ikke slik? Denne helgen er faktisk veldig kjekk å nevne også med tanke på at det skjedde noe mer enn det som var normalt.

På fredag kom nemlig en av mine nærmeste hjem fra ferie, så hvorfor ikke dukke opp på flyplassen? Hihi, ja jeg har sett alt for mye på film. Selvfølgelig var flyet forsinket, så jeg måtte sitte på flyplassen i to timer og vente i spenning. Men tiden gikk fort og det var verdt det. Han ble mildt sagt overrasket, men også veldig glad selvfølgelig. Så det ble relativt sent den fredagen, for så å sette meg på bussen til Haugesund dagen etter. Da var det tid for å jobbe litt, men før det så hadde jeg en avtale. Jeg skulle nemlig møte en annen blogger som holder til i Haugesund, Linda heter hun. Vi hadde aldri møttes før men vi har lest hverandres blogger og snakket litt, så hvorfor ikke møtes når jeg tross alt var i nærheten.

Jeg er så utrolig glad for at jeg møtte denne råe dama! Ikke nok med at vi hadde mye felles når det kom til interesse for blogg, vi klikket med en gang vi møttes. Jeg elsker å møte slike mennesker som bare skaper glede, gir deg en motivasjons boost og et helt uten fordommer. Vi ble sittende å skravle på hotellrommet mitt før vi tok praten videre over en middag på MM Cafe. Det er slike personer som gjør at jeg blir mer åpen for å møte personer jeg ikke kjenner fra før av. Så for første gang på lenge så ser dere endelig et annet fjes enn mitt på bloggen min, jeg vil si jeg stadig gjør framgang haha!

Senere på kvelden så var det tid for å jobbe litt, hvor jeg møtte en god del kjente fjes. Jeg tror faktisk det er første gang jeg stripper for folk jeg kjenner, men det gikk som alle andre ganger utrolig fint. Det var nesten kjekkere å danse for folk jeg kjente til med tanke på at de bare hører om hva jeg gjør uten å vite hvordan ting fungerer. Nå vet de.

Så det var en liten oversikt over helgen som var. Søndagen er ikke så mye å si om, der ble jeg liggende som et dovendyr i sengen hele dagen. Så nå får jeg komme meg foran kameraet igjen og filme neste video før jeg skal ut å møte en ny venninne. Jeg kan røpe at hun er blogger hun også 😉

10 kommentarer

Siste innlegg