EX ON THE BEACH 2018

Ohh yeah baby, monday mood deluxe! Stå opp 7? Neeeh vi sier heller 11. Så det er rett før jeg skal til å skrive god morgen, men klokken er 2 nå så det lar seg ikke gjøre. Men til tross for at jeg ikke fikk rumpa mi opp av sengen når jeg ønsket så greide jeg å fullføre morgen cardioen før frokost (med en mage som rumlet hvert 10. Sekund, hehe). Så nå er planen å stelle meg litt før jeg tusler ned til sentrum for litt jobb, må ta bloggen et hakk opp, for de neste dagene kan være avgjørende på “my future”. Å som dere sikkert ser så har jeg lekt modell i helgen med flinkeste Tony Kristoffersen, å siste gang blir det ikke. Alltids kjekt med skikkelige bilder til bloggen, så nå fikk dere endelig se litt bilder av meg andre plasser enn på rommet mitt. Forandring fryder!

 

Men som sikkert de fleste har fått med seg etter sist uke så dundret det løst med Ex On The Beach norsk versjon. Det er nok få som ikke har fulgt med, i alle fall etter hva som ble vist av reklamefilm hvor det er skriking og drama. Selv så har jeg virkelig sett fram til dette, jeg elsket programmet fra før av så var veldig spent på norsk versjon. Det har vært utrolig mye dårlig respons på den norske versjonen, mobbing, personangrep osv… Jeg er 100% enig i at dette er til å spy av. Når jeg så dette så skulle jeg så inderlig ønske jeg satt der selv, for det var rett og slett ikke akseptabelt i mine øyne.

Det stakk ekstra inni meg når hun skrek til henne at hun var blek, for det at hun ble kalt tykk var bare barnslig og det er åpenbart at hun ikke er det. Jeg har selv slitt med å være blek, å jeg husker at på den tiden så stoppet det meg i å gjøre så utrolig mye. Jeg husker jeg gikk på videregående, hadde nettopp begynt å følge med på PH. Jeg hadde så inderlig lyst til å delta når jeg ble stor nok, men det at jeg var blek var et skikkelig stort problem for meg. Jeg vurderte å ta med meg selvbruning til syden fordi jeg hatet å være blek, så ille var det!

 

Mulig Marielle ikke er så usikker som det jeg var, det håper jeg inderlig ikke. For hadde jeg fått det slengt i tryne på TV så hadde det knust meg, for det var noe jeg slet med fra før av. Så jeg fikk bare vondt av den første episoden. Ufyselig oppførsel. Jeg har i det siste synes Paradise Hotel har vært veldig tamt, men Ex On The Beach blir hakket for mye igjen. Jeg håper virkelig ikke at ting fortsetter i denne retningen.

Men ellers så ser jeg faktisk fram til å følge med, spesielt nå som det er folk der inne som jeg kjenner litt fra før av. Det gjør det så mye kjekkere å følge med når det er folk der inne som jeg har kjennskap til, jeg får liksom se nye sider med dem som jeg aldri har sett før.

 

Hvem er din favoritt så langt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg