JEG ER FAKTISK JÆVLIG SJALU

Hellu snupper. Jeg er akkurat ferdig med å stelle meg, hvor jeg tenkte å blogge litt før jeg stikker ut nå snart for en liten kvelds shoot. Det stemmer, jeg er så heldig som skal få lov til å leke modell i kveld også. Dagens shoot blir i sentrum, så jeg gruer meg litt med tanke på at det er en del folk der. Jeg føler jo ikke selv at jeg kan kalle meg noe modell enda, så jeg får prøve å glemme at folk ser på. Det som er så kjekt med å ha slike shooter er at det får meg til å trene. Kom meg på trening 2 ganger i dag, å har faktisk masse energi på trening også.

Men denne uken så begynte mange av dere på skolen igjen, å sommerferien er over for i år. Selv så har jeg vurdert å gå tilbake til skolebenken, men det å ta meg til å gjøre det er noe annet. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er utrolig sjalu på alle som har begynt på skole, skulle ønske det var meg. Vurderte å kontakte en skole for å høre med dem om det er noe mulighet, men jeg vet selv at jeg rett og slett ikke har tid i år, men neste år kanskje. Jeg har en del planer for dette året som gjør at det å fokusere på skole og fullføre i seg selv blir vanskelig. Men fyy så jeg misunner dere!

 

Tenker å ta påbygg til neste år om ingenting dukker opp av det blå. Det er rart å savne skole så mye med tanke på hvor lei jeg var i slutten. Det er liksom selve det å studere og jobbe som jeg savner, ikke det sosiale faktisk. Så kanskje jeg har forandret meg, blitt mer voksen som gjør at jeg hadde tatt skolen mer seriøst denne gangen? Who know´s. Jeg må i alle fall stikke nå, knipse litt bilder. Håper alle får en nydelig kveld videre!

HVA SYNES DU OM SKOLESTART?

14 kommentarer
    1. Jeg er også helt ferdig med skole, og er enig i at det virker så koselig å være tilbake. Men så har jeg det så gøy på jobben min, at jeg aldri kunne gått tilbake til null inntekt og aldri egentlig fri 😀

    2. Du kan ikke helt kalle deg modell enda? Fordi noen random tar bilder av deg så kan du kanskje bli modell? Jeg må skuffe deg å si at du aldri blir modell. Du har dessverre ingen av trekkene vi ser etter i en modell. Hilsen modell og nystartet til å plukke ut modeller.

    3. Modell er ikke en beskyttet yrkestittel så det kan alle kalle seg! Jeg elsker å studere og få ny kunnskap! Men jeg har ikke råd å studere fulltid. Derfor hender det at jeg tar deltidsstudier som ser spennende ut. En er aldri helt utlært ! Stå på og drit i trollene og undertrykkerne her!

    4. Nei, det bør ikke være vanskelig å ta meg seriøst. Jeg tok først Ernæringsfysiologi, og make up på kveldene. Ble tilknyttet et firma via make jo skolen og jobbet som modell på si. Etter endt skolegang, jobbet jeg som Ernæringsfysiolog, og modell. De to siste årene har jeg jobbet innen Ernæring og jobb i byrået. Jeg vet jo hva som skal til. Hvis drømmen er så stor om å bli modell, stikk innom et modellbyrå hjemma i Stavanger og hørr ka de seie. Det kan jo ikkje skada å spørr. Lykke t.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg