ER DETTE STARTEN PÅ NOE NYTT?

Foto: Petter Storetvedt

Dag 3 denne uken og jeg kom meg faktisk opp på trening i dag også. Det er lenge siden jeg sist kom meg opp på trening 3 morgener på rad, datt alltids ut på tirsdager. Men neida, denne gangen er annerledes. Det er faktisk mye som er annerledes i forhold til tidligere uker. Alt av energi og livsglede er plutselig dukket opp igjen, jeg føler jeg er meg igjen. Vi har alle perioder som er bedre enn andre, men i det siste så har jeg vært utrolig sliten og hatt lite motivasjon til å gjøre annet enn å spise.

 

Jeg vil påstå at avtalene med fotografer om shooter har hjulpet utrolig mye. Det har fått meg til å ville trene, til å spise sunt og stelle meg. Det har også igjen hjulpet meg til å ville blogge, jeg har jo hatt så mange fine bilder jeg har villet dele med dere. Jeg har rett og slett bare en god følelse på at denne gangen vil det vare en god stund. Dette er starten på noe godt, å bedre vil det bli.

 

Jeg har nemlig en avtale med noen jeg virkelig ser fram til å møte. Jeg skal ikke røpe hvem og hva, men for meg så er dette stort. 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg