Fått meg type? Hatt sex på jobb? Ny jobb? – UKENS SPØRSMÅL

Har du noen gang sovet over hos noen som har leid deg inn til stripperjobb? Eller ligget med en?

Dette får jeg alltids spørsmål om når folk får vite jeg jobber som stripper, men svaret er nei. Jeg har aldri og kommer aldri til å ligge med kundene mine. Punktum.

 

Savner du foreldrene dine?

Ikke etter sist samtale jeg hadde med dem (som faktisk var denne uken), da forsvant alt savn.

 

Hvor mange barn ønsker du deg i fremtiden hvis du i det hele tatt vil ha barn da?

0. Eneste babyen jeg vil ha er hund, mer enn det ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å få hvis jeg har samme tankegang som den dag i dag.

 

Hva er favoritt fargen din?

ROOOOSAAAA ♥

 

Hvis du måtte flytte til et annet land hvilket ville det vært?

LA. Har aldri vært der før, men har inderlig lyst til å dra dit for å se om det er en plass jeg kunne bodd i framtiden.

Har du mange venninner?

Mange vil jeg ikke si, men de jeg har er de beste.


Hva fyller du dagene dine med nå?

Trening, blogg, YouTube og venner. Ikke glem Love Island UK som jeg faktisk så siste episode av i dag, så nå er jeg klar for den norske versjonen.

Hvor ofte jobber du?

Varierer veldig, men når jeg jobber så er det bare fredager og lørdager.

Har du fått deg type?

Nei, er ikke i noe forhold enda. 😉


Hvilken aldersgruppe er det du stripper for?

Har ikke noe spesiell aldersgruppe, men har strippet mest for menn mellom 25-35. Men jeg har også strippet for yngre og eldre, så det kommer helt ann på hvem som bestiller det bare.

Har du vurdert annen jobb eller noe på siden av strippingen?

Ja det har jeg, men hva det skulle vært vet jeg ikke. Jeg har noen skikkelige dårlige opplevelser fra tidligere arbeidsplasser, så er redd for at det samme skal skje igjen.


Klarer du deg økonomisk nå som du bare stripper å bor helt for deg selv?

Helt greit kan jeg si. Jeg har som jeg greier meg, men selvfølgelig så skulle jeg ønske at jeg fikk inn mer penger i måneden. Jeg skulle gjerne jobbet 100% utenom helgene med et eller annet, for jeg har tiden til det, men som nevnt over så tror jeg ikke jeg hadde taklet det så bra.

Hvordan har du det for tiden?

Nå så har jeg det helt ok. Fikk mensen denne uken, så humøret mitt er som en berg og dalbane hvor jeg bare vil ligge hjemme å spise. Lite hjalp det når det plinget inn meldinger fra foreldrene mine. Mye tanker som surrer for tiden, men samtidig så tror jeg at det kommer en skikkelig vending snart.  

 

Hva hadde sagt visst en gammel venninne hadde spurt om å finne på noe?

Jeg hadde sagt “Når og hvor vil du møtes?” 😀

Drikker du ofte? Eller i det hele tatt?

Liker å drikke, men drikker sjeldent. Er som oftest hvis det skjer noe spesielt, ellers så sparer jeg de pengene til noe annet (som mat, haha).

Dine beste triks for å gå ned i vekt uten å trene noe særlig (tenker mat)

Ha fokus på å spise mat som vokser på trær eller kommer fra naturen. Unngå kunstig mat.

Hvor lang tid bruker du på sminken?

Rundt 30. Minutter kanskje.

Hvordan klarer du å sminke deg så fint?

Tusen tusen takk! Det var utrolig kjekt å høre at du syntes det! Du kan se hvordan jeg sminker meg i en av mine nyeste videoer HER. Der får du se alle trinn, steg for steg.  

Hvordan er det med fregnene når du tar solarium får du flere eller har di forsvunnet litt? Syns ikke vi ser di så godt, så lurte på hvilken Foundation du bruker?

Jeg har litt fregner å dem kommer litt mer fram når jeg soler meg ja, men har ikke så mye som jeg hadde før. Men jeg bruker nå foundation fra Lancome, Teint Miracle.

9 kommentarer

Siste innlegg