DENNE UKEN KOMMER TIL Å BLI ET HELVETTE

Reklame | Foto: Petter Storetvedt

Dere kommer aldri å gjette hva jeg fikk meg selv til å gjøre i dag(om du ikke har sett insta story da, hehe). Jeg dukket nemlig opp på trening i dag 06:00 for å få unnagjort kardio. Jeg vet, det er sykt. Verste av alt, eller beste er vel rettere sagt , så var det lett å stå opp i dag. Jeg skulle nemlig på shoot igjen i dag klokken tolv, så jeg ville så gjort litt før det.

 

Det var så deilig å stå opp tidlig, pynte meg og få noe ut av dagen. Etter jeg hadde vært på en nok så liten photoshoot så møtte jeg noen venner for å spise sushi. Er det noe jeg elsker over alt på jord så er det sushi, jeg blir aldri lei. Jeg føler meg også utrolig mye bedre enn hvis jeg spiser på plasser som Burger King, føler meg aldri ekkel etter sushi.

Så nå er planen å bare blogge litt, rydde litt og planlegge uken som kommer. Denne uken blir nemlig alt annet enn normal. Jeg skal for første gang ikke droppe en enste økt, det har jeg ikke lov til av meg selv. Jeg skal til Hellas om en uke, å jeg føler meg så utrolig mye bedre med meg selv når jeg trener og spiser sunt. Jeg kan kose meg når jeg er i Hellas, så et lite helvette før er jeg klar for. Får bare finne fram djevel hornene og staheten min så skal jeg nok komme gjennom noen hete økter.

 

Jeg har også noen YouTube videoer som skal lages før jeg reiser. Vil dere jeg skal lage “pakk med meg til Hellas”, eller er ikke slike videoer noe interessant? Jeg må også planlegge hvordan jeg skal gjøre det med filming i Hellas, for sist gang så endte jeg opp med å ikke filme på ferien grunnet dårlig planlegging.

 

Så har du de kjekke tingene med å skulle reise, skjønnheten skal oppgraderes. Vipper skal fikses og negler skal blinges opp. Jeg ser virkelig fram til å få litt diamanter på neglene mine igjen.  

 

HAR DU NOEN RUTINER DU ALLTIDS GJØR FØR DU REISER PÅ FERIE?

8 kommentarer

Siste innlegg