PARADISE HOTEL 2019 NEXT!

Oppstart av realityprogram = nye bloggere. Minst 5 personer på topp 20.listen på blogg.no kom seg opp på listen ved hjelp av Paradise Hotel, å det begynner allerede å komme noen fra Ex On The Beach også. Jeg skjønner selvfølgelig at jentene begynner å blogge nå som de er kjente, det er en så lettvint måte å tjene penger på. I begynnelsen er det i alle fall det, men etter hvert når tiden går så ser du hvem som driver med blogg fordi de liker det og hvem som drev med det bare pga. pengene en fikk ut av det.

 

Du har jo f.eks. Sofie Nilsen som sa at hun meldte seg på Paradise fordi hun ville få bloggen opp, noe hun fikk. Så er det det jeg må gjøre for å bli en kjent blogger? Det er jo ikke tvil om at det hadde funket ja, det hadde funket som faen. Jeg meldte meg jo på Paradise 2018, men det var for andre grunner enn bloggen. Jeg skal ikke nekte for at jeg tenkte at det ville hjelpe på bloggen, men det var uten tvil ikke grunnen.

 

Jeg tror at hvis man elsker noe så utrolig høyt og vet med seg selv at dette er noe en kan komme langt med uansett, da er det ingenting som kan stoppe deg. Det vil kanskje ta lengre tid hvis en ikke deltar på slike programmer, men til slutt så kommer du i mål. Å da er du tusen ganger sterkere og mer erfaren enn dem som først ble kjent for så å starte med blogg.

Hvilke er din favoritt?

Love Island, Ex On The Beach eller Paradise Hotel?

10 kommentarer

Siste innlegg