JEG FIKK VG PÅ DØREN!!

Omg! Jeg har rett og slett ikke ord når det kommer til selve resultatet på intervjuet. Det å i det hele tatt være i VG er ganske kult syns jeg, det er tross alt Norges største avis! Jeg fikk lese over det før det ble lagt ut, å jeg merker det stakk i kroppen. Jeg har fortalt historien min flere ganger til aviser, men denne gangen er det annerledes. Dette er uten tvil det beste intervjuet, men det er også den mest skremmende versjonen. Du får et mye større innblikk av livet mitt både på godt og vondt, noe som innebærer at ting i livet mitt som jeg aldri har snakket høyt om før blir nevnt.

Jeg har virkelig vært spent på å se når den kom ut. Jeg fikk besøk av dem fra Oslo sist uke, hvor intervjuet gikk over flere timer. Her skulle de få med seg alt fra a til å som var verdt å vite, så for å si det slik så er det et intervju mange kan leve seg inn i.

Jeg håper så mange som mulig av dere tar dere tid til å lese den (HER). Jeg er utrolig spent på tilbakemeldingen deres!

10 kommentarer

Siste innlegg