Behind The Camera – Jeg prøver noe nytt

Heisan snupper!

 

Savnet meg? Jeg har savnet dere. Det har vært så travelt i dag at jeg nesten ikke fikk blogget om morgenen, men jeg bare måtte fortelle dere om VG! Jeg er nettopp blitt ferdig med å pakke, fått i meg litt mat og kan endelig slappe litt av. Jeg merker jeg er helt utslitt etter morgendagens photoshoot, den var nemlig litt utenom det vanlige denne gangen.

 

I dag var det nemlig arrangert en shoot sammen med 3 flotte jenter i en gammel bygning som snart skal rives faktisk. Bygningen var utrolig skummel, den minte meg om en skrekkfilm uten lys. Dere kan få se litt av omgivelsene vi tok bilder i, å jeg vet dere kommer til å elske resultatet når det kommer. Jeg kan beskrive mine bilder med ett ord: LATEX.

 

Røffe omgivelser trenger røffe klær, noe jeg absolutt gikk 100% inn for. Det var utrolig artig å kunne se hvordan de andre jentene jobbet foran kameraet, alltids noe en kan lære. Jeg kommer uten tvil til å gjøre slike shooter flere ganger, det gir meg så mye motivasjon når jeg ser andre som liker det samme som meg. Tiden fyker alltids når vi driver å tar bilder, noe som var utrolig greit i dag med tanke på at jeg ellers hadde bare sittet og vente på å reise.

GOD HELG SNUPPER!

8 kommentarer
    1. Når en sier en tar shoot, er det for et byrå hvor bildene skal brukes? En kaller det ikke shoot når en skal ha bildene selv.

    2. Det er ikke shoot om bildene ikke skal brukes til noe offentlig. Det skjønner kanskje du også? Det kalles ikke shoog om dn fotograf du kjenner vil bruke deg som prøvemodell. Kristine Ullebø tar shoot, de skal brukes , hun er modell. Du er stripper.

    3. Haha. Da var det deg som kom hastende forbi oss i kåpa. Vi lura litt, kåpe i det været liksom. Du er kul. Skulle bare gått som du var kledd under og vært proud 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg