Kjendis i utlandet

Dette er hva jeg elsker med å reise, ingen vet hvem jeg er. Så når folk ser meg overpyntet med kameraet i hånden hvor jeg snakker og filmer samtidig som vi stopper for å ta litt bilder så har de da bestemt seg for at jeg ikke er en vanlig kvinne. Haha, det er bare så utrolig artig å legge merke til for de behandler meg som om jeg er kjendis med lommene fulle av penger (noe som ikke er tilfellet i det hele tatt). Det som faktisk er utrolig smart med å gå å filme med kameraet og ta bilder i hytte og pine er at i flere tilfeller så blir maten ekstra godt forberedt.

 

Dette er noe jeg har opplevd flere ganger. Det at jeg filmer er gratis reklame for dem, så da vil de selvfølgelig framstå så bra som mulig. Så et lite tips 😉

Kjole og sko fra Fashion Nova.

Smykker fra Gina Tricot.

Har dere lyst til at jeg skal fortsette med vlogger?

12 kommentarer

Siste innlegg