JEG SVARER FOR SISTE GANG – STRIPPING, SEX OG PREMIUM SNAP

Reklame | Foto: Tony Kristoffersen

Jeg har valgt å holde snapchaten min åpen slik at alle kan kontakte meg om det skulle være noe, men noen spørsmål er jeg rimelig lei av å få nå. Det er spørsmål jeg får flere ganger daglig, så jeg tenkte heller å ta dem alle opp her slik at om du ikke fikk svar på spørsmålet ditt, så finner du svaret her:

 

Stripper du for enkeltpersoner?

Nei, jeg stripper bare for grupper i festsammenheng. Bursdag, utdrikningslag, julebord osv.

 

Er det mulig å bestille mer enn bare stripping?

Dette er uten unntak ikke mulig. Jeg velger å jobbe profesjonelt så det å blande stripping og seksuelle tjenester gjør jeg ikke.

 

Hvor mye for en natt?

Dette dustete spørsmålet spør en bare ikke en jente helt random om, det gjør man bare ikke! Hvem sier ja til å ligge med en fremmed uansett pengesum?! Man vet aldri om denne dusten betaler jenter fordi han har aids eller andre sykdommer, så no! Aldri om jeg ligger med noen for penger.

 

Lyst på sugardaddy?

Nei, nei og atter nei.

 

Har du enda premium snapchat?

Nei, den er slettet å det for godt denne gangen.

 

Liker du å få tilsendt dp?

Jeg er faktisk glad for at det finnes gutter der ute som spør før de fyrer løs med bilder av pølsa si, slik at jeg kan takke nei. Det er faktisk noe av det jeg hater mest, jeg blir ikke det minste tiltrukket eller tent av det. Så til dere som liker å sende bilder av pølsa deres, plis slett meg på snapchat. Hvis ikke så må jeg bruke blokk knappen.

 

10 kommentarer

Siste innlegg