BILDENE SOM ALDRI KOM UT PÅ BLOGGEN // KRETA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen snupper!

 

Da var det på tide å fyre løs med noen nydelige bilder som ellers aldri hadde kommet på bloggen med mindre noen fant opp dette populære innlegget. Er det nemlig noe som slår bra til, som folk flest elsker å se, så er det stygge bilder av andre. Jeg skal jo si at jeg selv synes det er løye å se den uperfekte versjonen av personer, så vi kjører på!

 

Så mens dere tar å titter litt på disse nydelige bildene så tar jeg meg en tur på trening. Dette er faktisk første gang jeg ikke kommer hjem med 5 kilo snop som jeg blir sittende å spise en hel uke etter jeg kommer hjem fra ferie. Så denne gangen dropper vi denne koseuken etter ferien, å hopper rett i treningklærne! Ja, jeg er faktisk meget stolt av meg selv.

Selvfølgelig ble det rumpeflex med selvutløser 😛

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vet ikke hvorfor, men jeg tar alltids ut tungen når jeg drikker. Søsteren min kommenterer det hver gang, å jeg ser selv hvor dumt det ser ut nå!

Begynte alltids å knipse bilder før jeg var klar. Skikkelig paparazzi! :p

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Struggle is real!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

But I was happy!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Elsker fjeset mitt her! HAHA!

HVA SYNES DERE OM SLIKE INNLEGG? SKAL VI HA EN DEL 2 OGSÅ?

4 kommentarer
    1. Ah, slike innlegg skulle jeg ønske at jeg også var litt flinkere til å legge ut, men.. Da kan det hende jeg først og fremst må bli flinkere til å IKKE slette disse bildene fra kamera med en gang jeg har tatt de, først!!.. xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg