PAKK SAKENE DINE, DU SKAL TIL…

Reklame | Protestfestivalen

Jeg har ikke fått pakket ferdig ut etter jeg kom hjem fra ferie før det slo meg at jeg faktisk ikke trenger å pakke ut alt. Jeg er nemlig ikke ferdig med å reise, for i morgen går turen til KRISTIANSAND! Jeg er så utrolig heldig som har fått muligheten til å delta som gjest hos protestfestivalen, hvor jeg skal være med å diskutere temaet BLOGGERE.

 

Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg går til, for jeg har aldri deltatt i en debatt før. Jeg stresser egentlig ikke noe særlig, for jeg vet at dette kommer til å gå utrolig fint. Jeg vet hvorfor jeg gjør slik som jeg gjør så jeg vil kunne svare for meg når noen konfronterer meg. Så jeg tar denne opplevelsen med et smil.

Jeg gleder meg faktisk til hotellfrokosten jeg, haha. Jeg er også utrolig spent på å møte Ann Marielle, for hun virker som en utrolig herlig kvinne ettersom hva jeg har sett på TV. Festivalen varer hele uken, så den har faktisk allerede startet. Programmet kan du sjekke ut HER.

4 kommentarer

Siste innlegg