JEG SKAL I ILDEN!

Jeg sitter nå på toget på vei til Kristiansand med klissvåte bukser etter å ha greid å kjøpe vann med kullsyre. Jeg hater vann med kullsyre, å jeg hater enda mer å starte reisen med å helle det over hele meg. Beste av alt er at jeg har helt hvite klær, så det var ikke tvil om at det syntes. Heldigvis så sitter det ikke så mange i vognen jeg sitter i, så jeg slapp unna stygge blikk (yey!).

 

Jeg tok meg tid til å se på tidligere debatter ang. bloggere, and OMG! Det var en debatt fra NRK med Kristine Ullebø og Ulrikke Flach, å det var virkelige heftige saker. Det endte jo nesten med krangel flere ganger. Jeg har aldri sett så mye på debatter før, men med tanke på at jeg faktisk skal være med på en nå så burde jeg kanskje se hva jeg egentlig går til. Jeg er så smart som sier ja til alt uten å gjøre litt research først.  

 

Så nå sitter jeg å skikkelig går inn i meg selv og mine valg i livet. Hvorfor gjorde jeg ditt? Hvorfor gjør jeg datt? Hva er målet mitt med det ene, og hvorfor mener jeg det andre? I´m going deep!

 

Spør meg gjerne noen spørsmål som du hadde stilt meg hvis du hadde stått i debatt med meg!

16 kommentarer
    1. Bare vær ærlig å si at du ikke vet hva du driver med, du vet ikke engang hvem du er. Alt du vet, er at du vil bli så kjent som mulig på idiotisk mulig vis.

    2. Takk skjønne lille vakre sterke fordi du deltok i debatt
      Du satt der som en gresk gudinne med all verdens kontroll og jeg er kjempestolt fordi du ville delta!
      Hege /UNG PROTEST

    3. Ja, jeg har et spørsmål. Hvordan går det an å være så naiv og undervurdere menneskets intelligens, ved å followe på insta for så og unfollowe? Bare for å få én følger liksom.. Som varer i 2 dager før vedkommende innser den idiotiske og litt vel oppbrukte “strategien” din. Much desperate?😂 og, all PR er ikke god PR altså, du kommer nok til å innse det en dag, og da kan det være for sent… Just sayin’

    4. Så spennende! Blir det lagt ut en video av debatten noe sted, eller kan du kanskje dele det på bloggen din? 😀

    5. Anonym: Av og til så holder man på med noe over lengre tid uten å ha i holdet hele tiden hvorfor en i det hele tatt startet opp. Jeg vet godt hva jeg driver med, men jeg vil jo helst formulere meg best mulig når jeg skal snakke høyt om det. Så eneste idioti er at jeg faktisk tok meg tid til å lese denne kommentaren.

    6. Anonym: Kanskje den instagrammen ikke var så intressant som en trodde? Selv om en unfollower en person så er det ikke verdens undergang, selv om det ser ut til å være det for noen. Selv om noen unfollower meg så tar jeg det aldri personlig, da var det nok bare fordi innholdet mitt ikke intresserte den personen ikke at personen ikke liker meg som person. Så slapp av plis.

    7. Instagrammen var åpen, så du kunne se før du followet om den var interessant eller ikke før du begynte å følge, så ikke prøv å lek smart, det kler deg absolutt ikke 😉 du gjør alt for oppmerksomhet, men driter deg bare ut! Mange seriøse gutter som ønsker å involvere seg med en som deg, yeah right, bli voksen lillevenn❤️

    8. Du virker bare så ufattelig enkel. Og billig! Tror du at du har utseende til å komme noen vei? Tror du at det å flytte til Oslo så vil dørene åpne seg, og du blir oppdaget? Hold beina på jorda, du er ikke en uoppdaget stjerne som verden venter på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg