TJENER JEG PENGER PÅ Å BLOGGE, PARADISE HOTEL 2019, FLYTTE? // UKENS SPØRSMÅL

God kveld snupper.

Da har jeg akkurat byttet fra tog til buss som skal ta meg videre til Stavanger. Når jeg kommer hjem så er det rett å hive seg i dusjen og få på noe sminke, jeg skal nemlig prøve meg i en ny jobb i kveld. Det stemmer, Christina har kanskje funnet seg en jobb som hun kan trives i. Jeg er veldig spent og ser fram til å fortelle mer om det i morgen.

 

Men, over til noe annet. Dere har nemlig noen spørsmål denne uken som dere gjerne skulle hatt svar på, å her har dere dem:

Hva skal til for å sjarmere deg?

Først og fremst så skal han vise at han har respekt for kvinner og behandler meg som en dronning. Så er det ikke tvil om at blomster smelter alle jenters hjerte.

 

Hva synes du om guttene fra Kristiansand, falt de i smak?

Har egentlig ikke noe formening om dem, så ikke så mange av dem mens jeg var der nede. Men liker dialekten deres.

 

Kunne du flyttet til Kristiansand?

Fin by, men ikke en plass jeg kunne bodd. Blir enten Stavanger eller Oslo jeg kommer til å bli boende.

 

Hvordan reagerte elevene når de fikk vite at du er stripper?

De ble selvfølgelig sjokket, for dette visste de ikke noe om på forhånd. Merket øynene ble ganske store på mange av dem, men de syntes det var dødskult. Jeg forklarte grunnen at jeg hadde den jobben jeg hadde, noe de hadde respekt for. Fikk tilbakemeldinger etterpå at de synes det var kult at jeg fulgte min egen vei. De var så utrolig søte og så forståelsesfulle!

 

Tjener du penger på bloggen?

Ja, startet å tjene litt penger fra og med august faktisk.

 

Hvis du hadde fått tilbudet om å være med på Paradise Hotel 2019, hadde du takket ja eller nei?

Ja, hvorfor ikke! Hadde nok vært en syk opplevelse.

 

Leste på VG at du har vært så langt nede at du vurderte selvmord. Hvordan har du greid å bygge deg opp til der du er i dag? RESPEKT!

Det er utrolig vanskelig å svare på dette spørsmålet uten at det blir et eget innlegg, så jeg skal ta meg tid til å lage et innlegg om dette i løpet av de neste dagene. Føler det er veldig viktig å få meg godt forklart når det gjelder denne historien.

 

Har du noe planer om å reise igjen snart?

Neste reise går til London i desember!

3 kommentarer
    1. Håper jobben du har fått er bra! Lykke til! Og London i desemberer magisk! Om det ikke blåser og en har glemt varme klær! God helg!

    2. Jeg meine så absolutt at du bør få satt deg ned å skrevet et innlegg om det med at du vurderte selvmord! Altså det er for mange som har vurdert dette (og mange som har klart å snakt seg selv vekk! Flere enn hva du nok tror da de som regel ikke er så åpen om det, men det er historie som bør bli fortalt og aå utrolig viktig!
      Jeg mistet jo min far til det når jeg var liten, noe som var utrolig vondt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg