BILDENE SOM ALDRI KOM UT PÅ BLOGGEN // KRETA DEL 2

Da er det på tide å fyre løs med nok en runde med nydelige bilder som jeg nok ellers aldri hadde lagt ut på bloggen. Det er ikke bare bare å ha en mann bak kameraet, for bildene ble ikke alltids slik som jeg hadde forestilt meg. Jeg kan vel si at han ikke alltids tenkte likt som meg, så jeg har lært at til neste gang så må jeg nok være enda mer konkret med hvordan jeg tenker, hehe.  

Alt på dette bildet er feil. For mye folk + Christina som ser ut til å sovne.

Perfekt eksempel på at jeg må forklare meg tydligere neste gang. Jeg så for meg et nærbilde nedenfra hvor du så ut mot havet, men han tenkte annerledes. Sand, sand og masse sand 😛

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skulle alltids ta tusen bilder selv når jeg var på vei til å se bildene vi hadde tatt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ehmm… Ja….

 

16 kommentarer

Siste innlegg