KONKURRANSE // STOR GEVINST FRA FASHION NOVA & BRUN OG BLID!!

Hei snupper!

Da er det virkelig på tide med en skikkelig høst konkurranse for å få opp stemningen i dette dystre været. Været er i alle fall skikkelig ustabilt her i Stavanger. Det regner om morgenen, sol på dagen og regner kattunger på kvelden. Så hva er bedre enn å ha mulighet til å stikke av med et gavekort fra både Fashion Nova og Brun og Blid? Nye varme klær til vinteren og noen varmestråler for å beholde sommergløden ser jeg på som en skikkelig kjekk gevinst!

 

GEVINST:

GAVEKORT PÅ 500,- FRA FASHION NOVA + GAVEKORT PÅ 250,- FRA BRUN OG BLID.

 

Slik deltar du:

1. Stem på meg i brun og blid konkurransen (LINK HER)

NB: Husk å screenshoot at du har stemt for det må vinneren vise før gevinsten blir utlevert!

 

2. Kommenter hvor du vil jeg skal kontakte deg i kommentarfeltet om du vinner.

(Instagram, snapchat, mail osv.)

 

Enklere enn dette kan det ikke bli, så her er det bare å hive seg på. Dessverre så går det ikke å stemme mer enn 1 gang per. enhet, så du får spør fint om du kan låne mamma og pappa sin telefon. 😉 Konkurranse avsluttes 1. Oktober 2018.

 

Forandring i konkurransen: Siden jeg ønsker at alle skal få muligheten til å delta, men dem under 18 år ikke kan sole seg på Brun og Blid så har jeg valgt å gi vinneren et valg. Dere kan nemlig velge mellom premien som står over eller 500,- rett i lommen. (Hvis det er en under 18 år som vinner så blir valget mellom cash eller gavekortet på Fashion Nova)

52 kommentarer

Siste innlegg