Stripper, selger kroppen min, bursdagsfeiring ++

Dette er den største ulempen med å bo i Sentrum! Hver gang jeg må ut av leiligheten for å få meg litt frisk luft utenom når jeg skal på trening så ender det alltids opp med at det forsvinner noen hundrelapper, om ikke tusenlapper til tider også. I dag så trengte jeg faktisk noe også da, jeg måtte nemlig skaffe meg en varm genser nå som høsten er her. Jeg har alt for mange hettegensere, men ingen strikkegensere. I tillegg så hadde jeg en rabattkupong fra BikBok som gjør at jeg handler med litt god samvittighet i alle fall. Men når Christina først trekker kortet en gang, da er det i gang. Jeg kan nå si at jeg i alle fall er klar for kulden, haha!

 

Jeg tok meg en tur gjennom arkivet mitt, jeg har nemlig nesten 500 innlegg. Det er kjekt å kunne se hvilke innlegg som var mer interessante enn andre, hvor noen virkelig skilte seg ut i lesertall. Jeg tenkte å dele TOPP 5 mest leste innlegg på bloggen min med dere:

 

1. JEG HAR FÅTT MEG JOBB SOM STRIPPER!

 

2. Jeg har mistet mamma og pappa

 

3. Jeg måtte bli 20 år før jeg feiret min første bursdag

 

4. Jeg selger kroppen min!

 

5. Fra Jehovas Vitne til stripper!

 

6 kommentarer
    1. Har du fortsatt premium snap? Er interessert i å kjøpe tilgang i så fall.
      Stå på Christina! Alltid inspirerende å lese bloggen din 🙂

    2. Hei:) Når du hadde premium snap, hvor mye og hvordan tok du betalt for det? (Gjennom mail eller en nettside for.eks) Måtte de betale per mnd? Og hvor mye tjente du på det? Er bare nysjerrig hvordan opplegget fungerer siden ser at mer og mer har/får premium snap.

    3. Anonym: Jeg ønsker å ikke komme med denne type informasjon rett og slett fordi jeg ikke vil oppfordre noen på noe som helst måte til å opprette dette. Jeg var ærlig om det mens jeg holdt på, men alt det er nå fortid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg