STRIPPEJOBBEN ØDELEGGER FOR FRAMTIDEN MIN?

Reklame | Foto: Petter Storetvedt

Hvordan hadde det seg slik at det som skulle ødelegge framtiden min bare har gjort framtiden min enda lysere? Kan noen svare på dette? Jeg sitter her og tenker over alt som kunne gått galt. Mange så på det som å bli stripper og i det hele tatt snakke høyt om det som å grave sin egen grav. Jeg husker at jeg fikk så mange kommentarer på at jeg aldri kom til å få meg type etter dette at jeg faktisk begynte å tro på det. Komme tilbake til arbeidslivet kunne jeg bare drite i, det toget var gått. Uansett så kjørte jeg på med mitt og det som gjorde meg glad der og da. Hvordan gikk det?

 

Den dag i dag så har jeg en i livet mitt som liker meg for den jeg er som person. Han likte selvfølgelig ikke at jeg strippet, men det hindret han ikke i å finne ut hvem jeg egentlig var. Han visste at det var en jobb jeg kom til å avslutte, men når det kom til å skje visste han ikke. Det kunne være alt fra måneder til år. Så jeg føler at denne jobben ikke hindret meg i å finne noen, det har heller vært en hjelp til å finne ut hvem som oppriktig er interessert i meg. Hihi.

 

Det som er helt utrolig er at jeg faktisk den dag i dag også har en jobb hvor selve sjefen min vet at jeg har jobbet som stripper. Hvor mange plasser kan du fortelle sjefen din dette uten en reaksjon? Det er ikke mange plasser. Det er faktisk en utrolig stor fordel at jeg har så pass mye erfaring med fulle mannfolk fra før av. Så nok en gang så bevises det at jeg ikke gravde min egen grav, jeg fikk i stede verdens kuleste jobb i følge min mening. Det å kunne si at jeg er Vertinne på VIP er jo ganske kult da! Så skulle du være i Stavanger en lørdags kveld så finner dere meg på Hall Toll, klar for å gi dere den beste servicen!

 

Hva beviser dette? Jo, det beviser bare at uansett hva du har lyst til å holde på med så aldri se på det som siste løsning. Så lenge du alltids har troen på deg selv så vil ikke fortiden din hindre deg i å oppnå det du ønsker i framtiden. Jeg har også gjort mye dritt i fortiden som jeg lenge trodde ville ødelegge for meg i framtiden, jeg trodde løpet var kjørt. Heldigvis så tok jeg meg sammen, lærte av det jeg gjorde og lovte meg selv å aldri finne på noe slik igjen. Jeg begynte å se fram i stede for å alltids dra meg selv ned pga. fortiden min. Ingen av oss er perfekte, vi gjør alle feil. Spørsmålet er om du skal la disse feilene holde deg tilbake, eller skal du ta lærdom av dem og kjempe videre?

 

Jeg valgte å kjempe videre! Hva velger du?!

10 kommentarer
    1. Alt ordner seg for jenter med pågangsmot! En skal aldri skamme seg for hvem en er. Gå med hevet hode og drit i alle negative kommentarer. En trenger ikke menneskeri livet sitt som rakker ned på en. Da kan en heller klare seg alene….god helg og god arbeidshelg!

    2. Virkelig en fin og ordentlig jobb på Hall toll. Den er viktig å ha på CV videre. Du tror kanskje at det ikke er en «billig» jobb? Og hvilke kvaliteter har en gutt som er/har vært stripper, og vil satse på det? Vil du ikke ta deg utdannelse og ha en kjæreste med det samme?

    3. Godt skrevet, og uansett hva andre bedømmer deg for så aner de ikke hvor hardt du har jobbet for å komme dit du er idag. Det er kun deg selv som setter grenser for hva som er mulig. Du viser stor ståpåvilje, og jeg ønsker deg alt godt videre!
      Jaevelungene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg