Tar strippingen til et nytt nivå!

Da var det gjort! I dag tok jeg å sa opp mitt gamle treningssenter. Jeg har den siste tiden slitt med å komme meg på trening, jeg har ikke funnet noe motivasjon til å trene. Jeg har nå satt meg et mål om å trene 1 gang til dagen, hvor jeg skal ha en dag fri i uken. Dette skal jeg lett greie tenker jeg, men for at jeg også skal få mest mulig ut av treningen så tror jeg at jeg har godt av noe nytt.

 

Jeg har nemlig startet på et treningssenter som ligger litt lengre unna, men som har Pole Fitness! Jeg har så lenge sagt at jeg har lyst til å prøve ut dette, for selv om jeg jobbet som stripper så har jeg bare rørt stanga 1 gang (nei, det gikk ikke så bra). Jeg tror jeg har godt av en ny plass, nye mennesker og noe nytt i hverdagen.

 

Så allerede i morgen så skal jeg forhåpentligvis på min første time, å jeg gleder meg utrolig mye! Husker ikke sist jeg i det hele tatt gikk på gruppetimer faktisk!

10 kommentarer

Siste innlegg