NUDES

Reklame | Nelly

Er det en farge som aldri går av moten uansett årstid, så er det nude. Dette er favorittfargen min når det kommer til klær, å i dag tok jeg meg den friheten til å fylle opp klesskapet med litt nudes 😛 Det er nemlig 20% rabatt på NELLY TREND t.o.m. torsdag 15:00. Selv så handler jeg ganske sjeldent på Nelly, men disse var et must for vinteren. Jeg har nemlig lenge lett etter et joggesett som det kalles, men ikke funnet noe som falt i smak. Dette settet minner meg faktisk litt om den typiske stilen Kim K har gått for mange ganger, så kjører jeg på med hæler i tillegg så er jeg wannabe Kim K blond version.

1. HER | 2. HER | 3. HER | 4. HER

Jeg tenkte også jeg måtte kapre med meg vippeserumet til bare 149,- i samme slengen. Jeg bruker vippe extensions, så jeg tror vippene mine har utrolig godt av litt pleie. Samtidig så er det bare 149,- så er ikke krise hvis det ikke virker, men har jo hørt mye bra om det da. Har du erfaringer med det?

VIPPESERUM – HER

6 kommentarer

Siste innlegg