SLIK UNNGÅR DU TØRR OG GRÅ HUD GJENNOM HELE VINTEREN!

Reklame | Bangerhead.no

Jeg sitter nå å venter på at håret mitt skal lufttørke mest mulig før jeg skal ta å farge håret mitt for første gang selv. Jeg gleder meg og gruer meg på samme tid! Tenk hvis det blir fiasko?! Heldigvis så har jeg alltids hatt sterkt hår, så jeg ser ikke for meg at det kommer til å dette av om jeg gjør feil. Jeg er mer redd for at det blir flekkete bak, for der er det vanskelig å se hva jeg holder på med. Vi krysser fingrene for det beste.

Nå som første høstmåned nærmer seg slutt så synker termometeret for hver dag som går, noe som betyr en ting: forandringer i huden. Huden blir tørrere og vi mister fargen vi brukte sommeren på å få. Heldigvis så er det mulighet til å unngå både tørr og grå hud, viktigste er å begynne før skaden har skjedd. Dette er i alle fall mine beste tips:

 

♥ Bruk produkter som er fuktighetsgivende.

♥ Alltids rens huden både morgen og kveld. (ALDRI SOV MED SMINKE!)

♥ Bruk en fuktighetsgivende olje om kvelden og en krem på dagen.

♥ Bruk en toner etter du har renset huden for å fjerne siste smuss, samtidig som den gir en ekstra glød til huden.

MORGEN: RENS HER | TONER HER | DAGKREM HER

KVELD: SMINKESERVIETTER HER | RENS HER | TONER HER | OLJE HER

EKSTRA: SELVBRUNINGS-DRÅPER HER | MASKER HER

Selv så blir jeg brunere på kroppen enn i ansiktet, derfor liker jeg å bruke litt selvbruning i fjeset for å få en frisk glød og litt farge. Denne fra Clarins er da genial! Dette er nemlig dråper som du blander inn i dagkremen din, noe som jeg elsker! Da får du både fuktigheten fra kremen din, samtidig som du får godt med glød! Er du som meg at du ikke liker å ha for mye kremer i ansiktet, så da er denne super.

Så måtte jeg bare vise disse super søte maskene som skal være fuktighetsbomber. Elsker pakningen, samtidig som de nå bare koster 20,-! Alle produktene jeg viser har jeg god erfaring med (utenom maskene), så disse produktene vil gi deg drømmehuden for vinteren. Så ta en titt innom Bangerhead, for de har nemlig 20% på alt av hudpleie fram til i morgen!

HVA ER DERES FAVORITT-PRODUKTER FOR VINTEREN?

6 kommentarer

Siste innlegg