JEG FARGER HÅRET HJEMME – FØR OG ETTER

Okey babes! Da er det endelige resultatet av hjemme farging klart, å jeg er utrolig overrasket over resultatet med tanke på at dette er første gang jeg prøver dette. Ikke har jeg fått hjelp av noen heller. Jeg tok å bleket det i går, før jeg tok farge i dagen etter. Dette fordi jeg angret meg for kjøp av farge (Fargen/blekingen til venstre ble ikke brukt). Så jeg stakk til butikken for å bytte til en grå farge.

 

Jeg har filmet hele prosessen, så der vil dere få mer forklaringer på hvordan jeg gjorde det og hva jeg brukte. Tenker å få redigert og lagt ut videoen i løpet av helgen. Jeg tenkte i alle fall å vise dere resultatet, for jeg elsker det! Det er en smule blått, men jeg synes bare det ser dødskult ut. Mer kald og høstlig look får du ikke, så jeg kan mildt sagt si at jeg er klar for kulden nå! Jeg er så glad for at jeg bare hoppet i det!

 

Nå skal jeg hive på meg litt klær og ta turen ut. Jeg har nemlig store planer for dagen, så her er det ingen tid å miste!

Hva synes dere om resultatet?

4 kommentarer
    1. Åååh så fint det ble😍 gleder meg til å se hva du brukte, har såå lyst på den hårfargen selv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg