MUST HAVE TIL HALLOWEEN FESTEN

Reklame | Partyking.no

NEON FARGER HER

Det er bare 2 uker til Halloween! Spørsmålet er: Er du klar?! Selv så føler jeg at det har blitt mer og mer populært å kle seg ut, da spesielt i voksen alder. Ikke bare når det kommer til kostyme, men også sminken skal være eksklusiv. Men hvor får du tak i alt du trenger for å bli midtpunktet på Halloween festen?

 

Falskt blod, åpne sår, crazy farger og neon. Alt dette og mye mer finner dere hos Partyking! Jeg tror aldri jeg har vært på en nettside så har så mye forskjellig som en kan bruke, å jeg synes at de er blant de billigste også! De har et ekstremt stort utvalg når det kommer til kostymer også! Alt fra skummelt og ekkelt til sexy og søtt. Selv så fant jeg en god del godbiter som jeg vil bruke på Halloween.  

HALLOWEEN SMINKE HER

Selv så var jeg wonderwoman sist Halloween. I år tenker jeg å muligens gå for flere looker. Jeg har kjøpt meg Playboy Bunny kostyme, samtidig som jeg også tenker å kjøpe noe litt mer skummelt som jeg kan sminke meg mer opp til. Muligens noe med skjelett tror jeg hadde vært kult. Eller hva tenker dere? Hva vil dere se meg gå med i år?

1. HER | 2. HER | 3. HER | 4. HER

 

HVA SKAL DU KLE DEG UT SOM PÅ HALLOWEEN?

10 kommentarer
    1. du reiste jo på ferie med noen og så sa du senere at du vurderte å slutte å strippe fordi du hadde muligens funnet noe/noen som ga deg samme følelse, men så skriver du i ukens spørsmål at du er helt singel og ikke leter etter noen? trodde dere to holdt på

    2. Hvorfor legger du alltid ut så drøye bilder på story på insta?
      Har ikke du type eller en du holder på med? Hvis ja, er han komfortabel med at du legger ut videoer i undertøy og bilder av rumpen din?

    3. Anonym: Det stemmer at jeg holdt på med en, men det tok slutt. Det var en av mine grunner for å ville avslutte stripperyrket, men selv om det forholdet tok slutt så har jeg ikke noe behov for å gå tilbake som stripper. 🙂

    4. Anonym: Jeg legger ut det jeg legger ut fordi jeg selv er fornøyd med bildet. En skal være fornøyd med den kroppen en har, å min har jeg jobbet hardt for så jeg ser ikke noe grunn til å ikke være stolt av den. Når det komme rtil spørsmålet om type så nei, jeg er singel. :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg