jeg angrer

Reklame | Nelly.no

Dette er så typisk meg! Når jeg endelig tar taket om å gjøre en forandring så tok det jammen meg ikke lang tid før jeg angret nei. Jeg fant jo nemlig ut at jeg skulle farge håret grått for rundt 2 uker siden, å det gikk jo bra. Grått hår fikk jeg, å fornøyd var jeg. I alle fall der og da. Ettersom dagene fikk så merket jeg mer og mer at dette er ikke meg, uansett hvor fint det var.

 

Jeg synes selv at jeg passer gylden hårfarge mye bedre enn kaldt. Hva tenker dere? Jeg har alltids likt varme farger både når det kommer til sminke og hår, å jeg skal være ærlig at jeg foretrekker den barbie blonde looken. Så hva gjøre jeg nå? Jeg var jo faen meg så smart at jeg tok å kastet alt av extensionsene mine i blåshampoo for bare noen dager siden også…

 

Fram til nå så får jeg bare leve noen dager med grått hår, men når muligheten byr seg så er det rett tilbake til barbie.

GENSER HER | BIKER SHORTS HER

 

4 kommentarer
    1. Er det mulig å gå til en ordentlig frisør som kan farger? Og barbie look? Det var så 2010. Et råd, gå til Adam&Eva og få orden på det der. Skulle det være krøller? Ser helt frizzy ut. Husk og ta en hårkur med det samme, det er amazing med kur hos frisør. Holder ofte til 10 vask etterpå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg