5 ting du ikke visste om strippere

♥ Høye hæler

Mange skjønner ikke hvordan vi strippere greier å gå 6-7 timer hver natt med disse unormalt høye hælene. Jeg har aldri skjønt det selv, fordi jeg greier så vidt å gå 1 time med de jeg har, fram til jeg fikk prøve skikkelige strippe hæler. De er tusen ganger mer behagelige enn vanlige pumps, fordi de er laget for å kunne gå med lenge. De har en spesiell type såle som gjør at foten din unngår å bli varm og hovne opp. Så fort jeg fikk prøve et par så var det på butikken å skaffe meg mine egne!

 

Breakdowns

Selv de sterkeste jentene psykisk har felt noen tårer i løpet av denne karrieren. Uansett hvor nydelig du er så har du de mannfolka som ikke liker deg, å da får du høre det. Å være stripper er ikke bare dans, penger og moro, det er også en psykisk krevende jobb hvor du må lære å ikke ta ting personlig.

 

Alkohol

Som mange vet så har strippere lov å drikke på jobb, men ikke hva som helst og når som helst. En skal bare drikke champagne eller vin med besøkende. En har ikke lov å drikke utenom, å en har ikke lov å drikke før en kommer på jobb.

 

Kleskode

Dette varierer mye fra plass til plass. Der jeg jobber, på String Showbar så er det kleskode classy når en ikke danser på scenen eller har privat show. Vi går ikke rundt i bare undertøy utenom dette.

 

Tålmodighet

Dette er noe av det viktigste i bransjen. Du kan ende opp med å sitte på jobb i 5 timer uten at det kommer en eneste kunde, så da er det viktig at hvis det plutselig kommer en kunde 2 om natten så skal du kunne prestere selv om du har sittet i 5 timer og bare ventet. Plutselig er det en natt hvor en ikke tjener noe som helst, så det er viktig å ikke miste motivasjonen eller la det ødelegge for neste dag.

8 kommentarer

Siste innlegg