utrolig skuffet

Jeg har gledet meg i et helt døgn til å fikse håret mitt i dag. Jeg måtte til å med springe ned til butikken for å kjøpe flere ruller slik at jeg var sikker jeg hadde nok. Ikke har jeg tatt med meg hårføner heller, så jeg måtte dusje utrolig tidlig slik at det fikk lufttørke før jeg satt dem i. Med masse hårspray så var jeg faktisk redd for at det skulle bli litt for mye, men neida…

Jeg hadde dem ikke i lengre enn ca. 1 time, så kanskje det er problemet? Idk. Jeg synes resultatet jeg fikk var fint, men det var jo selvfølgelig ikke dette jeg forventet. Orker i alle fall ikke å prøve på dette igjen før jeg er sikker på at det blir mer krøller! Vet du hva som må til for en curly look med ruller?

Synes faktisk jeg så ganske søt ut med disse rullene, men fy! Det er ikke å anbefale å sminke seg med disse i, det var utrolig vanskelig for jeg fikk masse hår i fjeset!

Nå sitter jeg på jobb klar for en ny kveld/natt. Selvfølgelig så glemte jeg både matpakke og lommebok, så håper det blir travelt i dag slik at jeg ikke har tid til å tenke på mat, hehe.

8 kommentarer

Siste innlegg