5 must have in my stripper bag

Da var det ny kveld på jobb, å det er rart å tenke på at i morgen så har jeg fri. Det blir deilig å faktisk bare kunne slappe av en kveld og spise litt chips og sjokolade for en gang skyld. Men før det så har jeg en jobb å gjøre! Hva har jeg egentlig med meg i veska på jobb? Kostyme og sko har jeg på jobb, men allikevel så er vesken min full hver kveld jeg skal på jobb. Noe mer viktig enn annet, men her er i alle fall mine 5 MUST HAVE som jeg aldri kunne gått på jobb uten!

 

Deodorant

Sier nesten seg selv. Etter å ha danset i kanskje 20-30 minutter så er du rimelig varm, så det å ha en deodorant i vesken er et must slik at du ikke lukter svette for neste mann.

 

Gnagsårplaster

Dette er spesielt viktig hvis du har nye sko. Det er ikke kjekt å få gnagsår etter 30 minutter uten å ha dette tilgjengelig, for du skal tross alt gå og danse med disse hælene i 5-7 timer.

 

Intim deodorant

Dette er samme som deodorant til armene, alltids viktig å lukte godt.

 

Liten veske

Her tar du vare på tips og penger som du får for privat showene dine. Mister du pengene så er det ikke noe som helst en kan gjøre med det, så det er greit å gå rundt med en liten veske, å ta godt vare på den!

 

Rent undertøy og sminkefjerner

Etter en lang tid med høy musikk og dansing så vil du helst rett hjem og legge deg. Det pleier å ta litt tid fra vi stenger til vi drar hjem, så jeg liker å fjerne sminken på klubben. Da har jeg noe å gjøre på mens de tar oppgjøret, samtidig som jeg kan hoppe rett til sengs når jeg kommer hjem.

12 kommentarer

Siste innlegg