naken og lykkelig

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal skrive, jeg har rett og slett ikke ord. Jeg hadde aldri trodd at det å jobbe med å danse av seg klærne og drikke champagne natten lang skulle gi en så stor glede. Jeg har jobbet hver natt denne uken, allikevel så sitter jeg en søndags kveld å skulle ønske jeg kunne jobbet i natt også.

 

Jeg sa meg egentlig ganske ferdig med stripperyrket i Stavanger, men det fordi jeg likte ikke å jobbe så lite og alene. Jeg savnet å ha noe å gå til hver dag og jeg savnet kollegaer. Nå har jeg hatt en hel uke hvor begge disse ønskene er i oppfyllelse, samtidig som jeg enda kan holde på med stripping sammen med andre nydelige damer som motiverer meg mer for hver dag som går.

 

Jeg har fått høre ofte denne uken at jeg er for vakker for denne jobben, jeg fortjener bedre, jeg kaster bort livet mitt på å danse på gamle mannfolk osv. Uansett hvor mye de prøver å printe dette i hjernen min så går jeg hjem fra jobb hver natt med en glede om å dra tilbake så snart som mulig. Jeg vet at om jeg fikk tilbudet om å bli så hadde jeg blitt. Hadde jeg tjent så mye penger på bloggen at jeg ikke hadde trengt å jobbe med det så hadde jeg allikevel ikke sluttet.

 

Jeg har virkelig fått smaken på denne jobben. Jeg vil ikke hjem til livet mitt i Stavanger, så jeg har vurdert å ta kontakt med andre klubber også om jeg er ferdig i Oslo i slutten av neste uke. Jeg er blitt så forelsket i denne jobben at jeg vurderer å reise utenfor Norge om jeg får muligheten til dette også!

12 kommentarer
    1. Drit i hva andre sier og synes! Er du happy er det det aller viktigste!! Og det å glede seg til å gå på jobb er bare fantastisk! Og i ditt yrke enda bedre for man ser det lett om en trives eller ikke!!!
      Så stå på og fortsett så lenge du digger det! 100% på at alle som er på klubben digger det når du er på.
      Mulighet for fast jobb der du er da?

    2. Meget bra at du gikk helt ut av Jehovas vitner 😀
      Alle skulle gått helt ut av Jehovas vitner 😀
      Skulle vært total forbud med jehovas vitner sekt i Norge for evig!

    3. Jeg har dessverre 2 tante som er Jehovas vitne og hatt 1 onkel som var jehovas vitne. Han døde ifjord 🙁
      Jehovas vitner skulle også hatt 0% støtte og tillskudd.

    4. Hei, det finnes mange muligheter i bl.a danmark hvor stripping nok er mere utbret enn i norge. Stå på og gjør akkurat det som gjør deg lykkelig 😊😊

    5. Så bra du trives 😀 Nei, stripping i DK er lite utbredt og finnes bare i getto-strøk. Har bodd der nede. Men Nederland, Tyskland, Polen og Russland for å nevne noen, har sikkert mye å by på! U go girl! 🙂 Gjør det du trives med, enten om det er å bo i Stavanger eller i Oslo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg