NUDE SHOOT

Reklame | Foto: Tore Aasland

Da var det Torsdag, noe som betyr at jeg muligens bare har 3 dager igjen i Oslo før jeg må sette meg på flyet hjem til Stavanger. I går gikk dagen i ett så jeg fikk rett og slett ikke tid til å sette meg ned å skrive. Jeg er virkelig ikke vandt med så travle dager, så hadde jeg bare vært flinkere til å planlagt så hadde jeg nok vært bedre forberedt. Men hva kan jeg si, når du legger deg 05.00 for så å måtte stå opp 11.00 for å gjøre deg klar til shoot så er ikke hodet helt med.

 

Det stemmer, som nevnt tidligere så var jeg på shoot med Vi Menn Magasinet i går, i jeg kan bare si dere at bildene ble fantastiske! Jeg håper jeg får vist dere noen på bloggen, for jeg var overraskende fornøyd med resultatet så langt! Bildene dere ser her er fra min første nude shoot som jeg tok med Tore Aasland i Stavanger, utrolig dyktig!

Så jeg er utrolig spent på når bildene kommer på trykk! Da skal jeg i så fall skrike ut! Da blir det å kjøpe mitt første Vi Menn magasin, hahah cringe!

16 kommentarer

Siste innlegg