bye bye Stavanger

God kveld snupper.

Håper dere har hatt en fin start på helgen så langt. Selv så har jeg egentlig sittet hjemme hele dagen på utkikk etter leilighet i Oslo. Deg var utrolig mange fine, men det er det med plassering som gjør meg usikker på hvilke jeg skal evt. velge. Jeg skal i alle fall på visning av noen neste uke, så får vi se om de faller i smak og om jeg er heldig å får den også. Jeg gikk fra å ville flytte etter nyttår til å se ut som om flyttingen allerede starter i desember. Jeg har nemlig sikret meg jobb innenfor bransjen, om ikke det blir Oslo videre i julen. Men en ting er sikkert, Oslo blir mitt nye hjem snart.

Bananpannekaker med kalkunbacon til frokost var ikke feil!

GOD HELG!

12 kommentarer
    1. Så gøy at du flytter til Oslo! Flyttet hit selv i slutten av Juli og elsker byen! Hvis du er usikker på beliggenhet og hvilke steder i sentrum som er trygge også videre så kan jeg hjelpe litt med det da jeg bor i sentrum^^ Masse lykke til på visninger<3

    2. Hu har ikke helt hva samme utstråling i virkeligheten. Du hadde ikke kjent henne igjen engang……
      Husker jeg har sett Hu flere ganger og tenkt var det hu der Instagram jenta?
      WTF du ser sur og sliten ut til vanlig.
      Men du har fått til mye og klarer deg selv. Så respekt for det…. 👍

    3. Du har så vannvittig fin kropp🙏🏻 Men vet ikke om jeg hadde «gidda» å spise/trene som deg for å oppnå det..🙊 så da sier jeg heller BRA JOBBA til deg❤️

    4. Anonym: vi har alle våre dager hvor vi er mer slitne enn andre. Selvfølgelig så går ikke jeg å smiler fra øre til øre når jeg er alene, ikke er jeg så sminket til hverdagen heller. 🙂

    5. Du har en utrolig fin «transformering», lure på om du har mulighet til å lage en «what I eat in a day to lose weight» typ video, for å gi tips til andre jenter om hvordan du gjorde det? Du er sinnsykt vakker, creds til deg som går for den jobben du vil ha og er stolt over det!! Stå på, masse lykke til videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg