Testet ut behandling som skulle redusere fett!

God kveld snupper! Da var nok en uke i gang, å jeg startet den med å måtte stå opp tidlig for å ta turen inn til Oslo for min første skjønnhetsbehandling. Jeg fikk nemlig testet ut den ganske så populære maskinen som skal hjelpe på å gå ned i vekt og redusere fett der en føler behov for det hos SK Norge. (Behandlingen er ikke sponset.) Dette er en behandling som gir varig endring uten inngrep (du kan lese mer om denne behandlingen her).  De har nemlig hatt et tilbud på prøvetime for bare 300,- så jeg tenkte hvorfor ikke, jeg har tross alt vært utrolig nysgjerrig på denne behandlingen utrolig lenge.

Etter en ganske god behandling og 3 cm tynnere midje så tok jeg turen til sentrum for å kikke litt, da spesielt på julegaver. Det er utrolig koselig å se at det begynner å bli lys i gatene og julepynt i butikkene, det gjør at jeg får lyst til å pynte selv hjemme. Jeg sa i fjord at jeg skulle pynte til jul neste år, men med tanke på at jeg ikke er hjemme i julen eller desember generelt gjør det vanskelig. Men litt må til.

HA EN FIN MANDAG

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg