dette skjer videre

Reklame | Nelly.no

Da var det torsdag, noe som betyr at jeg har 2 dager til på jobb før jeg kaster meg på flyet tilbake til Stavanger. Men hva skjer videre? Noen av dere vet kanskje allerede hva som er planen min videre om dere følger meg på snapchat (Christina_lgrd). Jeg skal nemlig tilbake til Oslo igjen allerede på mandag for så å bli 2 uker til før jeg reiser på en annen klubb i desember før jeg kommer til Oslo for godt.

Jeg hadde aldri trodd at dette skulle bli resultatet når jeg dro ned hit for 2 ukers arbeid. Det er som om alt bare ordner seg for meg i det siste. Så i går tok jeg en dagstur til sentrum for å fikse neglene mine, samtidig som jeg unte meg selv skikkelige vintersko. Jeg har alltids ønsket meg svarte, korte UGGS, så nå som kulden er på plass så trengtes det virkelig.

SKO HER

HAR DU ET SPØRSMÅL TIL UKENS SPØRSMÅL?

8 kommentarer

Siste innlegg