Ingen grenser?

2019 har virkelig tatt meg godt imot vil jeg si. Min første uke på jobb var en drøm, å det var også reaksjonen fra dem av dere som støttet meg ved å kjøpe Vi Menn magasinet. Det er ganske utrolig hva jeg har fått til på mine 2 år i ”verden”. Min berg og dalbane er nå over, jeg har tatt mine skritt ut av karusellen for endelig å kunne gå målrettet framover. Drømmer er blitt til mål som skal oppfylles om de ikke allerede er det.

 

Jeg har fått lov til å dele historien min i både aviser og TV-serier, samt mine egne sosiale medier. Jeg har fått mulighet til å jobbe med noe jeg elsker, noe som også gjør det mulig for meg til å fortsette med bloggen og ha et liv på dagtid. En fin og lys leilighet i Oslo har jeg skaffet meg. Alt dette fordi jeg lot meg selv utvide komfortsonen min. Jeg skal ærlig innrømme at jeg nesten lot det media sa om strippeklubber påvirke valget mitt om jeg skulle dra eller ikke, å jeg er så utrolig glad for at jeg ikke lot dem påvirke meg!

Av og til må man trå over grenser og ut av komfortsonen for å oppnå suksess. Har jeg egentlig grenser? Svært få, det er sikkert. Samtidig så gjør jeg bare det jeg selv ønsker, uansett andres mening. Du angrer deg bare på det du aldri gjorde når du ligger der og skal ta farvel med livet. Mulig ikke alt jeg har gjort har vært like smart, men jeg ville det da. Jeg angrer meg ikke på noe av det, men jeg har lært mye av det igjen.

HAR DU SPØRSMÅL TIL UKENS SPØRSMÅL?

6 kommentarer

Siste innlegg