jævla uflaks

Reklame | Dennis Maglic, Femme Luxe

Belte HER Ι Sko HER Ι Klokke HER Ι Bukse HER Ι Topp HER 

 

Jeg blir både frustrert, irritert og umotivert når slike ting skjer! Endelig var motivasjonen der, å jeg skulle få laget alle videoene som jeg hadde planlagt. Jeg fant nemlig ut klokken ett om natten at jeg skulle døgne hele natten for å lage og redigere videoer, så kunne jeg gå ut å legge meg i solen for jeg visste det skulle være fint vær i dag.

 

Så jeg stakk bort til en kiosk som var døgnåpen, kjøpte mat, kaffe og Redbull slik at energien holdt seg gående hele natten. Jeg hadde sovet i 16 timer natten før, så jeg var ikke noe særlig trøtt fra før av heller. Kom hjem, hoppet i dusjen og begynte å gjøre klar for film innspilling. Jeg tenkte nemlig å filme hvordan jeg sminket meg, men så langt kom jeg aldri…

 

Jeg har nemlig levd med en ganske så ødelagt batteriboks til ringlyset mitt, men den har fungert helt normalt til tross for at halve boksen er vekke og ledninger som tyter ut begge veier. Det som skjer er at jeg mister denne boksen i bakken når jeg skal ta å flytte lyset, å det jeg ikke får med meg er at den har mistet den andre delen av boksen som beskytter batteriet inni. Så når jeg skal til å løfte den opp så kjenner jeg et skikkelig rykk i hele kroppen, jeg skriker og plutselig så svir det på fingrene. Både lyset og batteriet ble slengt på bakken av refleks.

 

I begynnelsen så skjønner jeg ikke helt hva som har skjedd, for det er helt mørkt plutselig. Jeg har nemlig ikke fått meg lys i leiligheten lengre fordi ringlyset har gitt så bra lys, men nå sloknet den. Jeg må finne fram lommelykten på telefonen for å se hva som har skjedd, å da ser jeg både et helt åpent batteri samtidig som jeg ser merkene jeg har fått på fingrene etter støtet. Jeg hadde til og med hål i fingeren. 

 

 

Det som var verst av alt var ikke støtet, men det å søke på internett for å se om det er noe jeg burde gjøre med sårene jeg fikk etter. Dødelig, hjertestans, besvimelse, tåkete, tung pust osv… Jeg fikk tung pust bare av å lese alt dette, for jeg hadde ingen anelse om hvor mye strøm jeg hadde fått eller om det hadde truffet hjertet. Men dust som jeg var så var det første jeg tenkte etter jeg fikk støt om en kunne se skjelettet mitt. Haha, jeg har sett alt for mye på film. Eller er det faktisk noe en kan se med en viss mengde strøm? Ble nysgjerrig nå.

 

Så nå har jeg et ringlys som ikke fungerer, å jeg må vente helt til tirsdag slik at jeg kan få kjøpt nytt batteri. Noe som igjen betyr at jeg må vente med videoene jeg skulle lage… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg