Kjøpt meg klokke til 1 million?!

Reklame | Dennis Maglic

Det tok ikke mange minuttene før det begynte å plinge inn meldinger fra både jenter og gutter. Alle med det samme spørsmålet: Hadde jeg skaffet med en AP (Audemars Piguet)? Dette er klokker til ekstremt høy verdi, med en startpris på rett under 200.000. For å vær ærlig så er jeg utrolig dårlig på klokkemerker. Jeg har eid en skikkelig klokke i hele mitt liv, å det var en Marc Jacobs klokke som jeg fikk i presang etter jeg hadde døpt meg. Den har jeg rett og slett ikke kunnet brukt ettersom den bringer alt for mye minner fram, så jeg har gått uten i stede.

 

Jeg har alltids hatt lyst på en klokke ettersom jeg synes det er en fin detalj på samme måte som ringer, men jeg har vært ute etter en spesiell type klokke, nemlig denne. Jeg har alltids visst at hvis jeg skal kjøpe en ny klokke så må den ha diamanter all over, men det har vært utrolig vanskelig å finne generelt. Så endte jeg opp med å bruke rundt 1.000.000 for drømmeklokken min?!

 

KLOKKE – HER

 

Nei, selvfølgelig ikke! Jeg visste faktisk ikke at AP hadde en lignende klokke før etter folk begynte å spør om det var den. Klokken min er fra Dennis Maglic, å den ligger på rundt 1.300,- (KJØP HER) Er det første gang du handler her så får du også 10% avslag på hele kjøpet ditt. Jeg er utrolig fornøyd med klokken, å det er jo artig at folk tror jeg går rundt med en klokke til en million. Mulig jeg en dag bytter den ut med en, for hadde jeg hatt økonomien til det så hadde jeg ikke takket nei. Jo mer det glitrer, jo bedre!

 

Jeg kjøpte også disse nydelige slippers-ene (KLIKK HER). De er faktisk på tilbud nå, men det er dessverre bare 41 igjen. De finnes også i svart (KLIKK HER) hvor du finner alle størrelser, men de er ikke på tilbud. I tillegg til dette så kjøpte jeg også et belte av diamanter og en kjole lignende den jeg allerede har som er dekket av diamanter. Tenkte å poste bilder av disse i et eget innlegg. 

 

SLIPPERS – HER

 

Pakken ble levert av DHL på døren, men jeg har ikke fått noe toll på den enda. Skal det vise seg å komme toll i posten senere så kan jeg om ønskelig si ifra om det. Men om jeg får toll eller ikke, varene er verdt det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg