kvelden gikk ikke som forventet!

 

God morgen snupper.

 

Da var første natt på jobb overstått, å jeg vil uten tvil si at jeg fikk en bra start! Jeg så for meg en rolig start med lite kunder og mye venting, men det ble det tvert imot. Jeg kan ikke huske sist gang jeg hadde det så artig på jobb. Det kom til det punktet hvor jeg nesten glemte at jeg var på jobb, vi bare drakk, danset og festet sammen. Det er utrolig at jeg får betalt for dette, å det er derfor jeg elsker det så mye. Få betalt for å drikke champis og danse? Ja takk! 

 

Overraskende nok så våkner jeg av meg selv rundt 9, så jeg har både fått dusjet, vasket klær, laget meg en god frokost og drukket kaffen min før jeg skulle ut for å fikse neglene mine. Så nå sitter jeg å vurderer om jeg skal ta meg en liten powernap, eller om jeg skal komme meg ut for å hente lampen som jeg kjøpte i går.

 

Jeg merker jeg ikke har fått mye søvn i natt, så jeg gjesper 24/7 nå. Samtidig så har jeg ikke lyst å legge meg ned igjen, for jeg har så mye jeg vil gjøre. Jeg har nemlig endelig fått et lys som fungerer nå, slik at jeg kan starte å filme. Så det jeg burde gjøre nå hadde vært å dratt ut for å hente det som skulle hentes, dratt hjem å fikset alt, før jeg hadde satt meg ned å filmet fram til jeg skulle på jobb i kveld. 

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg