REISE

BILDENE SOM ALDRI KOM UT P BLOGGEN // KRETA DEL 2

Da er det p tide fyre ls med nok en runde med nydelige bilder som jeg nok ellers aldri hadde lagt ut p bloggen. Det er ikke bare bare ha en mann bak kameraet, for bildene ble ikke alltids slik som jeg hadde forestilt meg. Jeg kan vel si at han ikke alltids tenkte likt som meg, s jeg har lrt at til neste gang s m jeg nok vre enda mer konkret med hvordan jeg tenker, hehe.

Alt p dette bildet er feil. For mye folk + Christina som ser ut til sovne.

Perfekt eksempel p at jeg m forklare meg tydligere neste gang. Jeg s for meg et nrbilde nedenfra hvor du s ut mot havet, men han tenkte annerledes. Sand, sand og masse sand :P

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skulle alltids ta tusen bilder selv nr jeg var p vei til se bildene vi hadde tatt.

Ehmm... Ja....

MITT STRSTE NSKE ER GTT I OPPFYLLELSE!

Reklame | Protestfestivalen

Da var mitt opphold i Kristiansand over. Jeg har akkurat sjekket ut av hotellet og venter n p toget tilbake til Stavanger. For dem som enda ikke har ftt med seg hvorfor jeg har vrt i Kristiansand, s er dette fordi jeg skulle delta i Protestfestivalen i debatten som handlet om det om vi trenger rosabloggere. Debatten ble holdt p en ungdomsskole med rundt 2-300 elever, hvor de fikk lov til delta og stille oss sprsml.

Resultatet fra denne debatten gikk over all forventning. Selvflgelig har vi som bloggere et ansvar ovenfor vre lesere, men det var ganske tydelig at hovedansvaret l i foreldrenes hender. Det var alle i panelet enige om. S det ble ikke en heftig debatt med mye uenigheter, det ble heller en mulighet for inspirere unge til ignorere det presset de fr fra denne verden, heller flge seg selv og sine nsker.

Det er utrolig tenke p at jeg for noen mneder siden sier at et av mine strste nsker er kunne dra p skoler og inspirere unge mennesker til slutte tenke p alle andres meninger og heller fokusere p hva en selv nsker. For dette er noe jeg den dag i dag kan si at jeg har gjort.

Jeg er s utrolig stolt over se hvordan de unge engasjerer seg i disse temaene, har sine meninger. Jeg har troen p at denne generasjonen vil gjre s utrolig mye bra i verden. Det er flere av elevene p denne skolen som jeg aldri kommer til glemme, de har virkelig gjort inntrykk p meg og jeg hper jeg fr muligheten til se dem igjen. Jeg heier p dem!

DU KAN SE HELE DEBATTEN HER

PAKK SAKENE DINE, DU SKAL TIL...

Reklame | Protestfestivalen

Jeg har ikke ftt pakket ferdig ut etter jeg kom hjem fra ferie fr det slo meg at jeg faktisk ikke trenger pakke ut alt. Jeg er nemlig ikke ferdig med reise, for i morgen gr turen til KRISTIANSAND! Jeg er s utrolig heldig som har ftt muligheten til delta som gjest hos protestfestivalen, hvor jeg skal vre med diskutere temaet BLOGGERE.

Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg gr til, for jeg har aldri deltatt i en debatt fr. Jeg stresser egentlig ikke noe srlig, for jeg vet at dette kommer til g utrolig fint. Jeg vet hvorfor jeg gjr slik som jeg gjr s jeg vil kunne svare for meg nr noen konfronterer meg. S jeg tar denne opplevelsen med et smil.

Jeg gleder meg faktisk til hotellfrokosten jeg, haha. Jeg er ogs utrolig spent p mte Ann Marielle, for hun virker som en utrolig herlig kvinne ettersom hva jeg har sett p TV. Festivalen varer hele uken, s den har faktisk allerede startet. Programmet kan du sjekke ut HER.

AVSLUTTET REISEN MED STIL

Da satt jeg plutselig hjemme i sengen min i Stavanger igjen hrer regnet falle ned utenfor. Den ene uken i Kreta med solrike dager hvor jeg mter varme nr jeg pner dren til verandaen eksisterer ikke lengre, den tilhrer n fortiden. Det er selvflgelig alltids hardt komme tilbake fra ferie i paradis, men samtidig s har jeg gledet meg litt. Det har skjedd s utrolig mye som jeg ikke har ftt tatt meg skikkelig tid til sette meg ned med, men n har jeg endelig mer enn nok av tid.

Mens jeg var vekke s havnet jeg bde i VG+ og den svenske avisen Aftonbladet+. Dette var utrolig stort for meg, bare det se reaksjonen til bde Norske og Svenske mennesker som stttet meg. Jeg kjente det selvflgelig litt i magen nr jeg ser hele familier p ferie, jeg dro jo selv med min familie for under to r siden. Heldigvis s dela det ikke for at jeg koste meg p ferien, for den var uten tvil en av de beste.

Vi tok nemlig brukte siste dagen p kjre til Balos Lagunen, jeg tror aldri jeg har vrt vitne til en finere utsikt i hele mitt liv. Nr jeg tenker tilbake p det s fler jeg at det er en drm, for det er for godt til vre sant at jeg har vrt der. Jeg savner det, virkelig!

Men n er det nok sene kvelder med glitrende jumpsuiter og hler i gatene, n er det tilbake til virkeligheten! Er vi klare?

VI BESKTE ELAFONISSI - PINK BEACH

I gr leide vi en bil tok turen til selveste Elafonissi, den skalte ROSA stranden! Jeg hadde egentlig ikke store forventninger, for jeg hadde hrt om flere som ikke var srlig imponert. Jeg skulle jo nske jeg kom til rosa hav, men jeg ble faktisk overrasket nr vi var framme. Jeg tror aldri jeg har sett noe s nydelig i livet mitt! Turkis hav med lyserosa vannkant, det var faktisk utrolig bra rosafarge noen ganger nr det slo inn mot land!

Er det en plass jeg vil anbefale dere ta dere tid til se nr dere er i Kreta, s er det uten tvil Elafonissi! Stranden i seg selv er noe av det nydeligste jeg har sett!

N skal vi nyte siste dagen fr det er tilbake til Norge i morgen...

Shopping i Chania

God morgen!

Hvordan gr det med snuppene mine? Her gr det utrolig bra! Vi har leid oss bil i dag og er p vei til den skalte Pink Beach! Jeg gleder meg utrolig til se hvordan det ser ut der, denne stranden er jo bare ment for meg 💕 S n skal vi kjre i ca 1 time s er vi der. S blir det nok lagt ut litt bilder i lpet av dagen.

Nr det kommer grsdagen s ble det shopping p ettermiddagen. De hadde Sephora der!!! Jeg fikk handlet utrolig fine ting, s hva tenker dere om en innkjpsvideo? Jeg filmet ogs masse i gr, s tenker f redigert den til i morgen. S mens dere venter s kan jeg informere dere om at det kommer nok en video ut i kveld fra dag 2.

HA EN NYDELIG DAG VIDERE!

GOD HELG!

Jeg har ikke ord!

Denne flelsen jeg sitter med n er rett og slett helt ubeskrivelig. Det er noe med reise, stelle meg hver kveld, f litt farge p kroppen og nyte tilvrelsen med viktige personer i livet mitt. Det er det som gjr meg lykkelig, det er slike opplevelser jeg lever p nr jeg kommer tilbake til kalde, dystre Norge. Jeg vil bare sleppe alt jeg har i Norge for kunne oppleve verden, bare tenkt det f muligheten til det! Bare jeg som drmmer om dette?

Ellers s vil jeg bare takke for all respons jeg har ftt og fr etter intervjuet i VG! Jeg har sett dere, men jeg har dessverre ikke ftt mulighet til svare alle enda. Men jeg er evig takknemlig!

JEG HAR FORELSKET MEG!

Ny dag, nye muligheter til nyte livet i Kreta. Bikinien er p, vi gjr i stand frokosten fr vi skal tusle ned til stranden. Klokken er bare 11 og det er allerede 31 varmegrader, men heldigvis s er det utrolig god aircondition p rommet slik at vi overlever nettene. Hotellet vi bor p heter TUI Family Life Caldera Beach by Atlantica og er 4 stjerners. Det er bde hotell og leiligheter i ett, s vi valgte bo i leilighetene uten all inclusive.

Hver gang jeg reiser s har jeg alltids hatt all inclusive, noe som gjorde at vi ikke utforsket andre restauranter enn dem p hotellet. Det var faktisk utrolig kjekt gr nr vi skulle finne en plass spise. Vi skulle egentlig ta bussen til Chania, men p veien s vi s mange andre fine restauranter s vi stoppet bussen. Vi fant oss en restaurant som het Akti Beach Restaurant, den var over all forventning!

Vi var relativt sent ute i gr med komme oss ut for spise middag, s vi var der rundt 11-12 om kvelden. Dessverre var det helt svart ute da, s jeg fikk ikke tatt noen skikkelige bilder av utsikten vi hadde fra sitteplassen vr. Vi satt nemlig rett ved strandkanten og spiste middag. Det var utrolig nydelig hre blgene med musikk i bakgrunnen, var som vre i en film. Maten var ogs nydelig, jeg ble rett og slett helt forelsket i stedet!

Etter det s tok vi testet ut minigolf fr vi avsluttet kvelden. Jeg har filmet hele dagen, s planen er f redigert den og lagt den ut i lpet av dagen! S husk abonner p YouTube-Kanalen (HER) min og trykk p ringeklokken som dukker opp nr du abonnerer, s fr du beskjed s fort den er ute!

KJOLE HER | SKO HER

NOE DERE NSKER SE MER AV P BLOGGEN/YOUTUBE?

STREET MARKED AND BEACH LIFE

God kveld babes!

Har dere hatt en fin start p uken? Vi skulle opp litt tidlig i dag med tanke p at vi skulle ned til sentrum i Chania for kjpe frokost p et street marked, men vi var begge utrolig slitne etter reisen s vi kom oss ikke opp av sengen fr rundt 11.00. Jeg tror faktisk vi la oss allerede 9 om kvelden s trtte som vi var. Jeg var i alle fall helt skutt med tanke p at jeg hadde dgnet. Jeg hadde verken sovet p flyet eller nr vi kom fram.

Men marked ble det! Frst og fremst, omg s billig! Det jeg elsker mest med utlandet er at vannmeloner smaker tusen ganger bedre her, s blir alltids spise mye av det. Vi fikk handlet med oss masse frukt, grnnsaker, ost og honning fr vi tenkte ta bussen hjem igjen, men fr det s mtte vi f oss litt mat.

Klokken var allerede nesten 14:00 nr vi var ferdig med handle, s vi fant ut at vi tok spiste frokosten ute i dag. Vi tok s si den frste plassen vi fant, vi var for sultne til lete. Vi fant en st liten restaurant i et gatehjrne rett ved bussholdeplassen, maten der var ogs utrolig god kan jeg si.

Etter ha tatt bussen tilbake til hotellet/leilighetene, s var det bare ta p seg bikinien og komme seg til stranden. Jeg vil si at dette er faktisk frste gang i livet mitt hvor jeg kan g rett ut i sjen uten fle det er for kaldt. Vannet er ikke kaldt i det hele tatt, bare forfriskende i varmen. Vi tok oss ogs en tur opp til bassenget, men det var like varmt som sjen faktisk.

S etter ha jobbet litt med skillet, lekt i blgene og bare kost oss i varmen s er det p tide gjre seg klar for kvelden. Blir ikke til sengs 9 i dag for si det slik. S vi har nettopp ftt i oss litt mat, s skal jeg hoppe i dusjen og stelle meg mens han tar en nok s liten powernap (fordel med vre gutt, tar ikke s lang tid stelle seg).

HUSK FLGE MEG P MINE SOSIALE MEDIER FOR OPPDATERINGER GJENNOM HELE DAGEN:

♥ INSTAGRAM: CHRISTINALEGREID

♥ SNAPCHAT: CHRISTINA_LGRD

Jeg har ftt tilbud om reise verden rundt GRATIS

____________________

Det sitte i sofaen se ut til regnet som bare faller ned er virkelig deprimerende, jeg skulle nske finvret hadde vart lengre. Det som er rart tenke p er at jeg faktisk har hatt muligheten til dra til Kreta, Dubai, Hawaii, you name it. det uten betale en eneste krone, sykt ikke sant? Fra jeg kom hjem fra min siste ferie s har det kommet inn tilbud fra en haug mannfolk som skal p ferie alene, om jeg kunne tenke meg vre med. Noen mer serise enn andre selvflgelig, men noen har virkelig vrt serise med dette tilbudet.

Som dere ser s har jeg takket nei til tilbudene, men jeg er fasinert over at det faktisk er folk som spr vilt fremmede om de kan spandere en tur p dem. Selvflgelig ligger det i tankene dems om f noe seksuelt tilbake p turen, ellers s hadde jeg blitt med nr jeg ser vret her i Norge. Haha neida det var ikke serist ment, hvem en drar med har alt si p hvordan turen blir.

Jeg lever i en boble

Hei snuppene mine. Da er jeg tilbake til kalde Norge igjen etter en nydelig uke i et Paradis. Jeg fler jeg har levd i en boble siden jeg kom hjem. Eneste vi har gjort er planlagt neste reise og sett p priser, vi tenker nemlig dra tilbake i slutten av sommeren. Vi pleier alltids vre vekke i 2 uker, s vi kjenner at 1 uke ble alt for lite. Jeg er utrolig glad for at vi i det hele tatt fikk reist en uke ogs, for den uken har vrt den beste uken i livet mitt.

Vi har blitt kjent med s utrolig mange herlige mennesker som vi gleder oss til se igjen. Jeg ble s positivt overasket over hotellet, jeg fikk ikke lyst til dra ned til standen en gang pga. jeg trivdes s godt. Neste gang vi drar ned s tenkte vi utforske litt mer, men da blir vi lengre ogs.

N ligger jeg hjemme i sengen med paracet og nesespray, yey. Heldigvis s skjedde dette etter ferien, s det gjr meg ingenting. Litt hoste og forkjlelse er ikke det verste. Eneste som har irritert meg er at jeg har vrt s slakk med bloggen, men hva kan man si. Jeg tror jeg har lrt mye til neste gang jeg skal p ferie, s da skal jeg vre bedre forberedt.  Heldigvis s fikk vi tatt masse bilder som jeg har vise dere fra ferien.

____________

Hotellet heter ClubHotel Riu Vistamar, er et All Inclusive Hotell med 3 restauranter, 3 basseng og havutsikt fra alle rom.

Kunne du tenke deg reist her?

Lever i bikini hele dagene

God kveld snupper. Vi har akkurat spist middag, har n funnet oss hver sin drink. Hotellet er nemlig All Inclusive, s her er det bare kose seg. Vi har ligget i solen hele formiddagen fr vi tok oss en tur til Puerto Rico sentrum for handle litt. Det er frste gangen vr her, s vi m jo utforske litt utenfor hotellet ogs. De har s mye bedre is her enn i Norge! I alle fall for meg som er Oreo elsker.

BIKINI | HER

Hper alle fr en nydelig kveld videre!

Blogging p ferie er vanskeligere enn jeg trodde

God morgen. Klokken er n 10.15 her, jeg har allerede ligget stekt i solen i snart 1 time. Vi har vrt utrolig heldige med vret, det er nesten litt for varmt. Jeg skal virkelig ikke klage, men det kan dere p min innsats med bloggen! Jeg blogger fra telefonen n fordi jeg orker ikke drasse med meg PC-en over alt, selv om jeg ikke er s fan av mobil-blogging merker jeg. Jeg tenkte i alle fall vise dere litt av hotellet i dag. Det et utrolig fint her, jeg ble overrasket over hvor stort det var ogs! Bare basseng-omrdet har 3 etasjer! Hotellet ligger oppe i fjellene som dere kan se p bildet under. Hotellet heter ClubHotel Riu Vistamar og ligger i Puerto Rico.

Bikini fra Zaful

Utsikten fra hotellet

De har egne ansatte som har treningstimer, underholding og som drar med seg gjestene p volleyball.

Husk flg meg p Instagram HER og Snapchat for daglig oppdatering.

Hper alle fr en nydelig dag.

BILDEDRYSS fra fjorrets ferietur til Gran Canaria

Da var jeg hjemme igjen etter en alt for sen cardio og mage kt. S n er det bare slappe av litt og spise fr jeg snart m p med treningsklrne igjen for ei skikkelig rumpe kt! Det tenke at jeg drar om 2 uker gjr det utrolig lett hoppe rett p matplanen min trass i at det enda er pskeferie. Mandag er mandag, jeg fikk min siste bit i gr. Det fikk meg til begynne se p bilder av fjorrets tur, som da var med hele familien og p et annet hotell som heter det samme, men som er i Maspalomas.

Bde dette og det som vi skal p i r er All Inclusive, noe som vi er stor fan av. Jeg drar med ssteren min, vi er begge veldig klar for ligge p solsengene ved bassenget med en drink i hnden hver. Men fram til da s fr jeg mimre tilbake til fjorrets sol-tur.

__________________

Frokosten er alltids det beste mltidet p hotell

____________________

P kvelden var det alltids p med kjolen og hlene.

_____________________

Litt trening fikk vi ogs til i lpet av turen, enten det var joggetur p stranden eller litt styrke p treningsrommet.

___________________

Hvor nsker du reise i sommer?

Om 2 uker sitter jeg p flyet til...

Nok en nydelig dag med masse sol! Selv s ble jeg liggende i sengen til 1 i dag, noe som var utrolig deilig, men jeg fler at hele dagen gr i fra meg n. S jeg tenkte bare kjapt stikke innom for si hei fr jeg m komme meg ut i finvret.  Jeg tenkte nemlig komme meg bort p trening litt tidlig i dag slik at jeg kan f mekket litt YouTube-videoer i kveld uten av det skal bli for sent.

Jeg fant nemlig ut i gr at det n bare er 2 UKER til jeg drar til Gran Canaria, s jeg ble nesten litt stresset da. I morgen skal jeg endelig hente siste pakken min fra Fashion Nova, s da kan jeg endelig komme i gang med pakkingen! Yey! Jeg ser s utrolig fram til bare legge hele Norge bak meg for en uke og bare kose meg i varmen uten stresse over noe. Jeg kommer selvflgelig til ta masse bilder og blogge nr jeg er der nede, s det skal det ikke st p! Men fram til da s fr jeg nyte det fine vret hjemme i Norge.

HVOR KUNNE DU TENKT DEG REISE?

Jeg er klar for kaste av meg klrne!

Jeg tenkte jeg bare mtte vise dere hva jeg har i vente! Om 31 dager s hopper jeg p flyet fra kalde Norge i hp om bedre vr og varme. Jeg og ssteren min skal nemlig ta oss en uke i Gran Canaria p dette hotellet som heter ClubHotel Riu Vistamar. Vi har aldri vrt her fr, men det blir nok uten tvil nydelig! All inclusive, varme og noe godt i glasset er uten tvil noe jeg lengter etter! De har til og med en egen SUSHI restaurant!