SATANS VERDEN

 

Er du ikke Jehovas Vitne? Nei, men da lever du i samme verden som meg: Satans verden. Det er i alle fall  det Jehovas Vitner kaller verden vi lever i. Ikke nok med at vi lever i en verden som er styrt av selveste djevelen, Gud beskytter oss ikke mot han. Høres grusomt ut? Muligens, men hvem tror egentlig på dette? Bare de 8-9 millionene med mennesker som kaller seg Jehovas Vitner, Guds yndlinger. De som faktisk blir beskyttet av Gud mot djevelens fristelser. 

 

Jeg må egentlig flire litt, for om dette hadde vært sant så kan jeg godt vær djevelens høyre hånd. Jeg la bort all religion ganske så rett etter jeg signerte ut av religionen. Satans verden eller ikke, jeg visste at det var jeg som selv måtte jobbe for å komme meg videre dit jeg ville. På denne veien mot et nytt og mer friere liv så har jeg virkelig blitt kjent med meg selv, å jeg har fått testet ut sider med meg selv som jeg ikke hadde lov til før. 

 

Energier, karma, ånder og spiritisme. Slike ting som ble sett på som skittent, disse tingene er utrolig spennende. Jeg vet 100% sikkert at jeg er her for en grunn, å at det som har skjedd skulle skje. Jeg hadde en periode hvor jeg måtte bli kjent med meg selv, å jeg brukte mine evner på en feil måte. De som faktisk fikk vært vitne til det jeg gjorde var så fascinerte, samtidig som de var ganske forbanna, men mest fascinert faktisk. En tankegang og problemløsning som nesten ingen i verden hadde kommet på, det skulle liksom en blond liten jente komme på? De var sjokkert. 

 

Jeg har egentlig utrolig lyst til å skrive om hendelsen, men jeg kan ikke med tanke på hvor alvorlig det var. Måten jeg brukte tankegangen min på da var feil, så jeg må finne en måte på å bruke den på en positiv og inspirerende måte. 

 

Nå føler jeg at jeg skriver veldig mystisk og spirituelt, men etter i går så føler jeg at jeg våknet opp med så mye positive energier i kroppen. Som om jeg skulle ha en rett ved min side nå som hvisker i øret mitt at jeg kan, jeg kan om jeg bare vil. Noen hadde kanskje hatet denne følelsen, men jeg er ikke redd. Jeg fikk senest i går et bevis på god karma, å jeg føler at om det er større makter rundt meg så er de med meg og ikke mot meg. Jeg føler at jeg ikke er alene, men jeg føler meg trygg ♥

4 kommentarer
    1. Hvordan er selvtilliten etter operasjonen?
      Vil du operere mer? Isåfall hva?
      Hvordan synes du det er å bo alene vs i kollektiv?
      Har du planer om å kjøpe leilighet? Kan du fortelle om hvordan du sparer? Hva er kravene du har til leilighet og hvor vil du kjøpe?

    2. JAA!! Ex jv her også, og jo mer og mer jeg klarer å fri meg fra hodefengselet og jobbe med traumer og fri meg fra skam og skyldfølelse og depresjon og negative følelser og frekvenser så viser universet alt det magiske vi ble skremt fra- skremt bort fra oss selv og naturlige fantastiske ting!! Heier på deg videre- go girl!
      Love and light ♡

    3. ex-jv her også: nyt friheten du har ved å ikke lenger være med i JV. Men jeg må likevel advare mot spiritisme. Det er farlige greier… Kanskje noen har så mye kompetanse på temaet at de kan gjøre dette uten fare(jeg vet ikke)? Men for de fleste av oss så er det farlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg