Dyreste jeg eier? Reiser jeg alene til Hellas? Kontakt med foreldrene mine igjen? // UKENS SPØRSMÅL

Da tok jeg meg en vellforkjent fridag fra bloggen i går slik at jeg fikk pakket, handlet inn det siste jeg trengte og fikset neglene mine. I dag skal jeg pakke ferdig, samtidig som jeg skal filme inn Pakk med meg til Hellas. Før det så skal jeg ut for å fikse vippene mine, da har jeg alt på plass. Men her er da ukens mest spurte spørsmål for denne uken.

 

Reiser du alene til Hellas?

Nope, det slapp jeg heldigvis.

 

Hvis du måtte valgt et program å deltatt i, hvilke hadde det blitt? Paradise Hotel, Ex On The Beach eller Love Island?

Da må det nok bli Paradise Hotel, så kommer Ex On The Beach ganske tett bak.

 

Hvis du hadde vunnet 50 000, hva hadde du brukt det på?

Silikon.

 

Hvis foreldrene dine hadde begynt å ha kontakt med deg igjen, hvordan hadde du reagert?

Hadde vært utrolig blandende følelser. Jeg hadde selvfølgelig hatt i bakhodet at dette bare kunne vært midlertidig, før de finner ut at de ikke kan ha kontakt likevel.  Samtidig så tror jeg ikke at jeg vil ha kontakt med dem, for den siste perioden så har de bare såret meg. Jeg har endelig begynt å bli bedre og har et fantastisk liv uten, så vil ikke dette tilbake.

 

Har du lyst på tatovering, i så fall hva og hvor?

Ja, så inderlig også! Jeg skal ha en på håndleddet og en bak øret, men hva jeg skal ha må dere vente og se 😉 Har hatt lyst på disse to i flere år, så disse er jeg sikre på at jeg skal ta. Mulig det blir noe på meg i Hellas.

 

Hva vil du se på som det viktigeste i livet ditt?

Søstrene mine. Uten dem er jeg ingenting.

 

3 must have på drømmemannen din utseendemessig?

Høy, solbrun og eldre enn meg.

 

Hva er det dyreste du eier?

Det blir nok Parajumper jakken min som kom på rundt 15.000.

 

Favorittblogger?

Isabel Raad

 

Er du singel?

Komplisert.

 

Lurer du på noe utenom disse spørsmålene? Kommenter spørsmålet ditt under så svarer jeg med en gang på dem!

♥ GOD HELG ♥

12 kommentarer

Siste innlegg