uken som gikk

AKKURAT NÅ: 

Nå sitter jeg egentlig bare å tripper, for så fort jeg er ferdig med å skrive dette innlegget skal jeg rett på trening. Er det noe jeg ikke har fokusert på dette året så er det den såkalte sommerkroppen. Jeg har hatt så mye annet jeg har måttet fokusere på, jeg har hatt mange travle dager på jobb og brukt mye energi, så jeg har rett og slett ikke hatt tid til å tenke på det ekstra fettet jeg har på kroppen, haha!

 

UKENS TANKE: 

Sist uke gikk alle tankene mine rundt om reise og skole. Jeg satt å skrollet ned på ferieplasser, å på samme måte satt jeg å skrollet ned på ryggrekker fra Burberry, Louis Vuitton osv. Jeg har tenkt mye på om skoleåret kommer til å sette en stopper for andre muligheter, men jeg føler ikke jeg lenger kan drøye skole i tilfelle noe skulle dukke opp.

 

 

UKENS SERIETIPS:

Orphan Black – Netflix

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT: 

Me, myself & I. Ja, er det noe eller noen jeg er ganske irritert på etter sist uke, så er det meg selv. Nå har vi alle perioder som er bedre enn andre, hvor noen dager er bra, mens andre dager er grusomme. Sist uke var en av de ukene hvor alt var vanskelig. Det var vanskelig å stå opp, det var vanskelig å jobbe, det var vasneklig å komme seg ut dørene osv osv. Det jeg blir irritert over er hvordan jeg ikke greier å ta styringen over slike perioder, det er som om jeg bare gir opp for å vente på at en ny og bedre dag muligens kommer i morgen. Det komme ikke noe bedre dag med mindre jeg gjør noe med det, å det vet jeg!

 

 

UKENS HØYDEPUNKT:
Sist uke hadde jeg faktisk utrolig mange høyder som gjorde uken min så bra, men det jeg likte ekstra godt var fridagen min. Da fikk jeg nemlig besøk av min gode venn, Jarand for litt vin og champis. Haha, det er nesten litt gale når jeg selv på fridagen min drikker, jeg er jo bare dømt til å bli alkoholiker, haha! Men uasnett, koselig var det. Jarand lyser alltids opp dagen min, å selv på slitne dager er han god å ha som selskap.

 

UKENS SANG: 

Borderline – Tove Styrke

 

UKENS INSTAGRAM-BILDE:

Tekst: Noen ganger tenker jeg på hvor jeg hadde vært i verden om jeg faktisk hørte på hva alt og alle sa når jeg startet reisen min om å bli noe mer 🤔Jeg hadde nok ikke sittet i Oslo med en ukeslønn høyere enn månedslønna deres 😘

 

 

Følg meg gjerne på Instagram for daglig oppdatering – klikk her

 

xoxo ♥

8 kommentarer
    1. Haha sånn er det å bo i en liten by! Hvem bryr seg!!! Har vel ikke så mye å gjøre på da stakkars. En kan ikke ha det topp hele tiden. Sånn er livet. Men når alt er topp lærer en å sette pris på livet. Viktig å sette pris på de små tingene i livet. Som fuglekvitter, blomster i parken og solnedgang. Og dette er gratis!

    2. Viktig å være seg selv og gjøre ting som gjør en glad, stå på! De som slenger dritt er bare sjalu.

    3. Du er ei nydelig jente Inne og utpå er mitt inntrykk ♡😊
      Jeg for helt vondt i meg av sånt kvalmt menneske som gidder og har så negativt Liv at vedkommende skulle vært langt inn… for å så fortsette videre med flere kvalmende mldr æsj. Stå for dommen en dag skal vi alle til de som tror. Vær god med hverandre alle sammen blir så mye lettere da eller holde kjeft! 😀 ønsker deg en fin 17 mai feiring Christina 😙 klem klem ♡

      1. Tusen hjertelig takk for all støtte. Det er trist å se at folk kan si slik, men det kommer alltids til å være folk som ikke takler at andre oppnår suksess eller oppmerksomhet dessverre. Vi må bare stå opp og ignorere dem <3 Håper også du har hatt en nydelig 17.mai <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg