Fishnet, hæler og kafébesøk

God kveld alle sammen!

Jeg kom så og si akkurat hjem fra et utrolig koselig kafébesøk med nå den utvalgte fotografen til mitt mest personlige innlegg som jeg vet det kommer til å bli mye forskjellige reaksjoner på. Går alt etter planen så blir alt klar til neste helg.

Hoppet litt ut av komfortsonen og fant fram hælene. Har alltids elsket å gå i høye hæler, å synes det er kipt at ikke flere gjør det i hverdagen. Elsker holdningen en får, og hvordan selvsikkerheten slår inn. De første minuttene var det veldig ukomfortabelt å klikke rundt og se blikkene ned på skoene og opp igjen på meg. Men etter hvert ble jeg mer komfortabel og fikk en skikkelig mestringsfølelse!

Ha en fortsatt fin kveld og god helg!

♥ Christina

2 kommentarer
    1. Jeg elsker også høye hæler 😀
      Jeg skulle gjerne gått med det, men jeg klarer det rett og slett ikke :/ Får så vondt i både ryggen og i beina av en eller annen merkelig grunn.. :/
      Ha en fin helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg