Gaver på bursdagen min for første gang!

16. Mai blir jeg 20 år. Noen dager etter skal jeg feire bursdagen min for første gang i livet mitt. Dette er første gang jeg kan ønske meg noe til dagen min uten å føle meg grisk! Så her er hva jeg ønsker meg/sparer til.

1. ROOOSAAA

Så lenge det er rosa så blir jeg ALLTIDS happy. Er ikke mer kresen enn det desverre. (Hihi)

2. Min første tattoo

Har en jeg har ønsket meg i noen år nå som jeg vet jeg aldri kommer til å angre på. Vil ikke ha noe stort, men på håndleddet.

3. Rose Gold MacBook

Den har jeg lengtet etter lenge. Å driver å sparer med tanke på at min Mac tar snart kvelden.

4. Diverse til kameraet mitt

Hadde vert utrolig greit med et stativ og diva ring light til mitt Olympus E-PL7 med tanke på bloggen.

5. Penger

Trengs alltids.

6. Gavekort

Gavekort fra favoritt butikkene mine slår aldri feil. Sminke og klær kommer jeg alltids til å elske!

Christina

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg