Jeg vil bare tilbake

Jeg har alltid ønsket å flytte dit har jeg sagt, men jeg visste ikke egentlig hvordan det var der. Nå har jeg vært i Oslo flere ganger i uken, å jeg kan si at jeg holder enda med at jeg vil flytte dit. Helst så fort som mulig. Jeg bare elsker selve plassen, folkene og miljøet.

Så nå har jeg satt meg et mål for sommeren, å det er å få meg jobb i Oslo slik at jeg kan flytte. Jeg skal allerede i et intervju i August innenfor stripping så jeg krysser jo fingrene for det. Jeg liker meg jo godt her i Gjøvik også, men jeg merker det blir litt for rolig for meg til tider… Så jeg tenkte å finne meg et kollektive i sentrum så skal nok alt fikse seg!

Vært litt problemer med spørsmålsrunden, men den kommer ut i kveld! Beklager så mye forsinkelsene, men dårlig nett gjør at det kan ta litt tid..

Ha en nydelig uke videre!

6 kommentarer

Siste innlegg