Spørsmålsrunde Del 1 – Stripper, sex og kjæreste

På grunn av tekniske problemer så kommer del 1 skriftlig. Video coming up! Er bare litt tekniske problemer som utsetter det noe så jævlig… Men skal fikses til i morgen eller onsdag ser det ut til.

1. Hvorfor er du stripper

Hvorfor ikke! Det er noe av det kjekkeste jeg har vært med på. Jeg elsker å danse og underholde andre, så det var perfekt. I tillegg så er jeg så selvsikker på meg selv, så har ikke noe problem med å være lettkledd/naken foran andre. Du får et adrenalin som bare får deg til å bli hekta. Jeg har aldri likt et vanlig A4 liv, så vil unngå det mest mulig noe jeg virkelig gjør med denne jobben.

2. Har du noe tidligere erfaring innenfor dans/underholdning som du tror du kan få bruk for nå som du skal være stripper?

Danset mye da jeg gikk på ungdomsskolen. Koreograferte alltids når vi skulle ha forestillinger og dans på skolen. Vurderte danselinja, men det ble det dessverre ikke. Men har alltids hatt et stort hjerte for dans!

3. Må man ha utdannelse/kurs til det?

Jeg kurset meg gjennom Showhuset.no, så anbefales det å gå på pole dance kurs for å bli kjent med å danse rundt stang.

4. Hva syns tanten og onkelen din om at du har valgt å bli stripper?

De respekterer valget mitt og støtter meg så lenge jeg er trygg.

5. Hvor gammel var du første gang du hadde sex?

Det var rett før jeg fylte 19 år.

6. Hvordan var din første gang?

Ung og drita, så husker ikke så mye kan man si.

7. Kunne du hatt 3 kant?

Ja.

8. Har du lyst på kjæreste i nærmeste fremtid?

Ikke i nærmeste framtid. Holder nok på singellivet i noen år til, trives med det. Har uansett ikke tid til å binde meg.

9. I "er jeg jomfru?" innlegget ditt skreiv du at du kanskje kom te å skriva om at du blei lurt bak ryggen og sexskandaler.

Skrev om at jeg ble lurt bak ryggen, men måtte slettes for ble for mye drama. Men sexskandaler kan jeg skrive om!

10. Syntes du selv at du er pen? rate deg selv fra 1-10

7.

6 kommentarer

Siste innlegg