Spørsmålsrunde Del 2 – Stripping, Media og Familie (VIDEO)

 

18 kommentarer
    1. Herlighet for en sminke du har på deg.. å som du fikler med håret ditt konstant!!
      Burde oppsøke en makeupartist som kan vise deg sminken som passer deg

    2. Du bør slutta å sei at mammen din har utstøtt deg, alle me som bor i Haugesund og kjenne mammen din vett at hu ikkje har gjort det. Syns så utrolig syns på mammen og pappen din.

    3. Hvordan føler du det egentlig hvis du må strippe foran 50-70 år gammle mannfolk? Er du like komfertabel med å vise deg naken da? Og har du egentlig rett på å si nei til det oppdraget da de har bestimt deg?

    4. Anonym: hvis jeg får en dårlig følelse så går jeg ikke, men da får jeg ikke penger heller. Men jeg bare danser, jeg skal ikke ligge med dem så da betyr ikke alder så mye der. Det er en jobb rett og slett.

    5. Du som sier at Christina sin mor ikke har utstøtt henne. Du tar 100% feil. Men dette vet du egentlig.
      Du skriver dette kun for å såre og gjøre Christina vondt.
      Jeg vet at mamman og pappa hennes har utstøtt henne. Hun bor hjemme hos meg. Jeg er hennes tante. Jeg er Christina’s mamma sin storesøster. Hun er utstøtt. Og det er jeg også. Pga at ingen av oss tror på deres gud og vil leve et normalt liv. Og et normalt liv er å få leve akkurat slik man vil. Og det er selvsagt innen norsk lov itillfelle noen skulle kommentere noe uintelligent på det.
      Så hvis du kjenner de så kan du hilse de fra meg. Jeg har ikke sett dem på 9 år pga det samme som Christina.

    6. Kunne du skrevet et innlegg om Jehovas Vitner, altså hva troen er og hvordan den praktiseres? En venninne spurte meg her om dagen og da ble jeg så usikker på hva jeg skulle svare, er vel en form for kristendom eller? 🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg