Hvor bor jeg mens jeg er i Haugesund?

Det er et spørsmål de fleste har lurt på har jeg merket. De har sett bilder av mitt gamle hjem på snap og begynt å lure på om jeg bor hjemme, om jeg har møtt foreldrene mine og om vi har snakket.

Planen min når jeg reiste ned dit var å bo i en hytte på en campingplass i Haugesund, jeg hadde bestilt og alt. Jeg var på vei til å hente lillesøsteren min hjemme hos foreldrene mine, jeg hadde frysninger. Når jeg kom fram å satt i bilen foran huset så bare knakk jeg sammen totalt. Jeg ble møtt av mamma i døren, reaksjonen min var å kaste meg ut av bilen og omfavne armene mine rundt mamma. Vi begge gråt og bare klemte hverandre. Når vi begge fikk kommet oss og greide å snakke så forstod mamma at jeg hadde slitt, å det lenge.

Så jeg fikk tilbud om å sove hos dem. Med så mye følelser så var det ikke bra for verken meg eller søsteren min å stenge oss inn i en liten hytte nå, det forstod vi alle. Så jeg har bodd hjemme hos foreldrene mine hele turen. Jeg vet at det er mye spørsmål folk lurer på nå ang. meg, foreldrene mine og det med utstøttelse. Det tar jeg ikke denne gangen.

Det har skjedd utrolig mye på utrolig kort tid, noe som er vanskelig å sette ord på her og nå. Jeg må bare ta en dag om gangen og nyte hvert sekund.

9 kommentarer

Siste innlegg