EN NY MÅNED DER JEG FORSVINNER FRA BLOGGEN!?

Det var grunnen til at jeg ikke blogget sist gang, så betyr det at det skjer igjen?

Mobilen min har nemlig funnet ut at den ikke vil sammarbeide lengre, IGJEN! Jeg var på verksted for sikkert en måned siden og fikk helt ny telefon, men samme problemet der også om ikke værre. Det går ikke ann å ringe, ta telefonen, skjermen fryser og flere av appene vil ikke åpnes… Kan vel si at jeg virkelig IKKE har flaks denne helgen.

Men en ting er sikkert, jeg skal ikke være på latsiden med bloggen. Jeg har en del innlegg som skal ut, så pause har jeg ikke tid til. Jeg skal rett på verkstedet med den i morgen og få fikset den opp, håper bare det ikek tar like lang tid denne gangen. Evt så får jeg skaffe meg en telefon ekstra for slike tilfeller, siden det alltids skjer HAHA!

NOEN SOM HAR OPPLEVD DET SAMME?!

3 kommentarer
    1. Off, så drit da! Min også har egentlig tullet fra dag 1, har samsung…
      Hvorfor bor du i Stvg, studie? Skal du flytte tilbake til Hgsd? 🙂
      Leier du leilighet, eller bor du sammen med andre?
      Ha en fin mandagskveld :-*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg